• De stelling van vandaag luidt:
    Door elkaar vaak op MSN te spreken, krijg je sneller ruzie

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee, oneens.
    Al moet ik toegeven, hoe langer je met elkaar omgaat, praat enz., hoe meer je geïrriteerd aan elkaar raakt..


    If people are trying to bring you down, it means you're above them.

    Nee, althans je kan wel ruzie uitlokken via MSN maar je krijgt niet sneller ruzie als je elkaar vaak op msn spreekt..


    Forever.

    Oneens.
    Ik heb mn beste vriendin via twitter ontmoet, en wonen heel ver van elkaar en we hebben nog nooit ruzie gehad.
    Ik denk ook dat je als je gewoon met elkaar praat je eerder ruzie krijgt.


    Live Like There's No Tomorrow ♥

    Progeny schreef:
    Nee, dat ligt natuurlijk aan de persoon en het gespreksonderwerp. Het kan wel eens gebeuren, maar het is geen feit.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Tiame schreef:
    Eens, als je elkaar niet recht aan kijkt of hoort zeg je veel makkelijker dingen die je anders nooit zou zeggen.


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ligt soms wel aan de persoon, of die een kort lontje heeft. Maar ik ben het eens & oneens.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Progeny schreef:
    Nee, dat ligt natuurlijk aan de persoon en het gespreksonderwerp. Het kan wel eens gebeuren, maar het is geen feit.

    Mee eens. Ahoewel een ruzie via msn wel uit de hand kan lopen. OP msn durf je meestal meer dan in het echt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Nee, ik had altijd wel ruzie met mijn ex aan de telefoon. Maar MSN, nee.. Opzich nooit. :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Eens, want er ontstaat sneller een misverstand.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Je hebt meer kans dat je ruzie krijgt, want als je elkaar niet spreekt krijg je geen ruzie!


    This is me.

    Progeny schreef:
    Nee, dat ligt natuurlijk aan de persoon en het gespreksonderwerp. Het kan wel eens gebeuren, maar het is geen feit.


    Life is a beautiful struggle

    Progeny schreef:
    Nee, dat ligt natuurlijk aan de persoon en het gespreksonderwerp. Het kan wel eens gebeuren, maar het is geen feit.


    They fell in love, didn't they?

    Kikkeli schreef:
    Yes.


    Alis volat propriis.

    Ik word altijd chagrijnig van mensen op MSN, ook al weet ik dat diegene een lief persoon is, dus hier ben ik het eigenlijk wel mee eens. (;


    wth.

    Carcass schreef:
    Eens, ervaring :l


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.