• Okay ik was terug van school aan het fietsen. Ik was de hele dag al super moe en ik deed dus echt 5 seconden ofzo m'n ogen dicht. Een paar minuten later, geen idee hoe lang, voel ik zo iemand aan m'n arm. Ik doe m'n ogen open en ik lig op de grond met m'n fiets die op mij ligt, zie ik zo'n vrouw die ik niet ken, zegt ze, "meisje ben je okay?"
    Ik weet helemaal niet wat er aan de hand was maar ik ben dus op de fiets inslaap gevallen xD


    Heeft iemand ook ooit zoiets meegemaakt?


    live long and prosper

    heb jij dat meegemaakt?


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    uh, word je dan niet wakker als je zegmaar opzij valt. op de bestraten vloer.


    it's so empty living behind these castle walls

    Haha, nog nooit mee gemaakt, best vreemd dat je dan niet wakker bent geworden toen je op de grond viel..


    It ain't broke, so don't fix it.

    nee gelukkig niet nee


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Op de fiets in slaap gevallen? Dat is vreemd. :')
    Dat heb ik nog nooit gehad, nee. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Mississippi schreef:
    uh, word je dan niet wakker als je zegmaar opzij valt. op de bestraten vloer.

    nou kenelijk niet xD


    live long and prosper

    Woow, vreemd o.o
    Nee, zelf nooit gehad :Y)


    Sometimes it's best not to care.

    whoooow


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Whaha das best wel een faal x)

    Nee, nooit meegemaakt.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Omygod, zo vaag? En niet eens gemerkt dat je op een keiharde geasfalteerde weg bent geknald en een grote ijzeren fiets bovenop je is geflikkerd? Hoe diep slaap jij wel niet, haha 8D
    En nee, ik heb dat nog nooit gehad (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    classic schreef:
    Haha, nog nooit mee gemaakt, best vreemd dat je dan niet wakker bent geworden toen je op de grond viel..


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Wow... dat lijkt me echt eng!
    Nee, nooit meegemaakt :)


    So I'm gonna buy a gun and start a war, if you can tell me something worth fighting for

    Nee, ik niet haha.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Misschien ben je flauw gevallen ofzo, want hoe kun je nou niet wakker worden als je op de grond valt? O.o


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Oké, dat is.. apart?


    Opgeven is geen optie.