• /

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 14:27 ]

    Jacksass schreef:
    (...)
    Nee, maar dat hoeft toch ook niet. Je hebt nou eenmaal groepjes mensen. En wij vinden anderen mensen best aardig en de mensen met wie ik om ga zijn gewoon normaal en aardig, het zijn gewoon vooroordelen die iedereen heeft. Echt zo'n beetje heel Quizlet voelt zich ver boven dat soort meisjes, als je geen make-up draagt ben je ook beter en ga zo maar door. Zo denken de meesten hier echt, persoonlijk mijd ik dat soort mensen liever.


    Ik wil me niet mengen, maar wat noem je jezelf? Iemand die hoger staat dan de anderen?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Believers schreef:
    (...)

    Ik wil me niet mengen, maar wat noem je jezelf? Iemand die hoger staat dan de anderen?

    Leer lezen, dat staat er niet (':


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jacksass schreef:
    (...)
    Nee, maar dat hoeft toch ook niet. Je hebt nou eenmaal groepjes mensen. En wij vinden anderen mensen best aardig en de mensen met wie ik om ga zijn gewoon normaal en aardig, het zijn gewoon vooroordelen die iedereen heeft. Echt zo'n beetje heel Quizlet voelt zich ver boven dat soort meisjes, als je geen make-up draagt ben je ook beter en ga zo maar door. Zo denken de meesten hier echt, persoonlijk mijd ik dat soort mensen liever.

    Ja, dat heb ik toch ook gezegt in het allereerste bericht, dat ik niet mag oordelen omdat ik ze niet ken? En practisch iedereen die op dit topic heeft gereageerd draagt makeup, dat weet ik zeker. Zelf draag ik het ook? En het ging niet over de makeup, want oke, ze dragen een beetje veel makeup maar het ging in het algemeen over de fotos en hoe ze er in het totaal uitzien.

    Jacksass schreef:
    (...)
    Leer lezen, dat staat er niet (':


    Ik vraag het gewoon? Wat noem je jezelf?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    zulk soort meisjes kunnen niks van hun leven maken. en trouwens, je hebt heel veel van dat soort personen, ze zijn (vind ik) heel basic, en niet erg mooi. en ze dragen vast van die adidas jasjes en "echte" uggs.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2011 - 16:19 ]


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Believers schreef:
    (...)

    Ik vraag het gewoon? Wat noem je jezelf?

    Gewoon mezelf.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jacksass schreef:
    (...)
    Gewoon mezelf.



    " En wij vinden anderen mensen best aardig en de mensen met wie ik om ga zijn gewoon normaal en aardig, het zijn gewoon vooroordelen die iedereen heeft"

    In welk groepje zit je, dus. Met welke mensen ga je om, enz.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Believers schreef:
    (...)


    " En wij vinden anderen mensen best aardig en de mensen met wie ik om ga zijn gewoon normaal en aardig, het zijn gewoon vooroordelen die iedereen heeft"

    In welk groepje zit je, dus. Met welke mensen ga je om, enz.

    dat staat er ; met normale mensen ;__;


    Life is a beautiful struggle

    ik vind dat je te snel oordeelt, misschien zijn ze wel aardig ? en ik snap ook niet waarom je ze haat ? wie zegt dat ze mensen pesten ? en jij jou leven, en zij het hare ? ik zie het probleem niet echt ? .__.


    Life is a beautiful struggle

    Bangbros schreef:
    (...)
    dat staat er ; met normale mensen ;__;


    Whatever. Je hebt vooroordelen over normale mensen?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Believers schreef:
    (...)


    " En wij vinden anderen mensen best aardig en de mensen met wie ik om ga zijn gewoon normaal en aardig, het zijn gewoon vooroordelen die iedereen heeft"

    In welk groepje zit je, dus. Met welke mensen ga je om, enz.

    Ik ga met de populaire meiden om, maar ik ga net zo goed met minder populaire mensen om en met onpopulaire mensen. Ik ga gewoon met normale mensen om, wij vinden onszelf niet beter dan de rest.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jacksass schreef:
    (...)
    Ik ga met de populaire meiden om, maar ik ga net zo goed met minder populaire mensen om en met onpopulaire mensen. Ik ga gewoon met normale mensen om, wij vinden onszelf niet beter dan de rest.


    Ik denk dat Abruzzi iets anders bedoeld. Natuurlijk kan je populair-aardig zijn. Maar er is ook populair-slecht. En volgens mij straal je je innerlijk naar buiten.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik snap wel dat je zo reageert -dat 'fuckin perfect' is echt niet normaal overdreven- maar ik vind het ook niet meteen een reden om haar niet te mogen. Alhoewel ik ook afgeschrikt zou worden als ik zo iemand in het echt ontmoette. Ik zou ook verwachten dat dat persoon mij niet zo mogen en alleen met dingen als make-up en zo bezig was.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Believers schreef:
    (...)

    Ik denk dat Abruzzi iets anders bedoeld. Natuurlijk kan je populair-aardig zijn. Maar er is ook populair-slecht. En volgens mij straal je je innerlijk naar buiten.

    kijk zie nu zeg je het zelf, dat zegt nog niet dat die meisjes op de foto populair-slecht zijn ? en ik denk dat die meisje ook zoiets hebben van, het boeit mij niet wat iedereen vn me vind ? kijk zo denk ik er over, iedereen heeft een oordeel en dat oordeel accepteer ik maar ga niet vooroordelen als je diegene niet kent.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2011 - 16:42 ]


    Life is a beautiful struggle

    Bangbros schreef:
    ik vind dat je te snel oordeelt, misschien zijn ze wel aardig ? en ik snap ook niet waarom je ze haat ? wie zegt dat ze mensen pesten ? en jij jou leven, en zij het hare ? ik zie het probleem niet echt ? .__.

    Urgh, jezus, lees eerst al mijn reacties dan, want ik heb echt al twintig keer gezegd dat ik weet dat ik vooroordelen heb en dat ik ze niet ken! Zo een beeld krijg je gewoon van zulke mensen. En er is geen probleem, ik geef gewoon mijn mening?