• /

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 14:27 ]

    hortons schreef:
    Deze en Deze vind ik echt hoerig.

    Ik wist dat je die ging doen! Lol, of deze, die irriteert me het meeste, lol.

    Abruzzi schreef:
    (...)
    Ik wist dat je die ging doen! Lol, of deze, die irriteert me het meeste, lol.


    Ik ook,
    Ik ben alleen wel jaloers op hun lijntje.


    <3

    taeyunx schreef:
    Wat een snolletjes.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    SoulEater schreef:
    (...)

    Wtf, dat flesje tussen benen foto si gewoon hoerig.
    Wat een raar wijf o-o

    Ja lol, die foto zie ik nu ook en na drie pagina's door te hebben gescrolled heb ik nou echt een idee van 'Jep, asowijf.' Vooroordeel? Ja. Interesseert me dat? Nee.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 18:07 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    TheBoss schreef:
    (...)
    Ja lol, die foto zie ik nu ook en na drie pagina's door te hebben gescrolled heb ik nou echt een idee van 'Jep, asowijf.' Vooroordeel? Ja.

    Inderdaad!

    hortons schreef:
    (...)

    Ik ook,
    Ik ben alleen wel jaloers op hun lijntje.

    Not me. Ben echt niet jaloers op mensen waarbij je de borstbeenderen gewoon kan tellen 8]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik moet wel toegeven dat ze een mooie slaapkamer heeft. (nerd)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik snap wat je bedoelt. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    O god, ik haat dat soort sletjes :'D


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Major schreef:
    Hmm, dat vind ik heel snel gesproken, aangezien je geen bewijs dat dat meisje mensen zou pesten. Het enige wat op die Tumblr staat zijn wat fotos met wat hakken en vriendinnen op. Dat vind ik nogal snel geoordeeld. Ik begrijp dat je pesters haat, maar om daar nou een vreemde van te beschuldigen omdat die net slank is, vind ik een beetje vreemd. Ik ken genoeg dunne, 'mooie' mensen die heel erg aardig zijn en nooit een vlieg kwaad doen.


    Hope goes lost but never dies.

    Armistice schreef:
    Ik moet wel toegeven dat ze een mooie slaapkamer heeft. (nerd)

    OMG LOL, dat vond ik ook ;$

    Why do you care? You are you and she is she. Dat zij perfect is, zoals ze het zelf zegt, wil nog niet zeggen dat jij het niet kan zijn. Zo kom je eigenlijk alleen maar jaloers over in een manier als: "Omg, I wanna be like her" (ik zeg niet dat je dat bent, maar zo komt het over)

    Major schreef:
    Hmm, dat vind ik heel snel gesproken, aangezien je geen bewijs dat dat meisje mensen zou pesten. Het enige wat op die Tumblr staat zijn wat fotos met wat hakken en vriendinnen op. Dat vind ik nogal snel geoordeeld. Ik begrijp dat je pesters haat, maar om daar nou een vreemde van te beschuldigen omdat die net slank is, vind ik een beetje vreemd. Ik ken genoeg dunne, 'mooie' mensen die heel erg aardig zijn en nooit een vlieg kwaad doen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    hortons schreef:
    Deze en Deze vind ik echt hoerig.


    En wat zeggen d'r ouders ervan? (nerd)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Zo'n mensen zijn het niet eens waard om een topic over te openen.


    You are the poetry Shakespeare was missing.