• Zoals de titel; Heb jij een goede band met je zus(je)/broer(tje)?

    Was ik even benieuwt naar, omdat ik zelf met mijn 2 zusjes echt helemaal geen band heb, ik vind ze echt hatelijk (cat)
    Gelukkig heb ik nog een oudere zus, waar ik het wel mee kan vinden ;]
    Xies.

    Ik heb een slechte band met mijn zusje van 12, ze heeft niet alles op een rij, zit op speciaal basisonderwijs en denkt als een kind van rond de 8. We kunnen gewoon niet opschieten met elkaar en hebben ontzettend vaak ruzie.

    Dan heb ik ook nog een zusje van 2 jaar oud en een broertje van 0, daar kan je nog niet echt een band mee hebben vind ik.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik ken mijn halfbroer (nog) nauwelijk, nog maar net contact mee, en mijn verdere halfzusjes en halfbroertjes niet. Mijn moeder was een vieze verslaafde slet, vandaar.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Met me zus heb een goede band zit is ook het enigste meisje (behalvem'nmoeder) in het huis bij mij, en met mijn broers heb ik ook wel een goede band, ik heb er veel en ze zijn meestal wel chill om mee om te gaan. De meeste zijn ook al het huis uit, dus heb ik niet zo veel last van ze.:Y) Me broertje is heel irritant, soms heel sgattig en lief, maar zó irritant of je dat een goede band kunt noemen geen flauw idee.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 16:25 ]


    Childhood Is Like Being Drunk. Everyone Remembers What You Did, Except You.

    Ik heb een oudere broer en hij is echt geweldig.
    Ik kan altijd met hem lachen en we praten best veel enzo.


    effort never betrays you

    Whoops foutje:$

    [ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 16:25 ]


    Childhood Is Like Being Drunk. Everyone Remembers What You Did, Except You.

    Mijn zus is 10 jaar ouder maar ik zie ze wel elke week maar niet elke dag
    ik heb er wel een goede band mee bijna nooit ruzie
    mijn broer is 8 jaar ouder die zie ik wel bijna elke dag ( als ik bij mijn mama ben) en vroeger had ik ruzie maar nu niet meer


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    nee helemaal niet


    live long and prosper

    Met mijn zusje soms, laatste tijd gaat 't wel beter maar mijn broertje totaal niet. Maar goed, die heeft ook allemaal gedragsstoornissen waar niemand hier in huis mee kan omgaan, including himself, dus ja.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jaa met mijn jongere broertje van 11 (Chinese Hond hier op de site :'D)


    ars moriendi

    Ja, ik heb een broer (23) en een zus (21) allebei wonen ze op kamers, dus ik logeer daar weleens :) Met mijn zus ben ik echt een soort bff, mijn broer opzich ook wel, maar daar vertel ik niet alles aan ^^


    So I'm gonna buy a gun and start a war, if you can tell me something worth fighting for

    Ja ik kan best met ze overweg. Ze zijn wel lol haha.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Niet zo heel erg meer sinds hij bij zijn vriendin woont (2 jaar nu ongeveer)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Met mijn zus en broertje heb ik een haat-liefde band zeg maar xd

    Aan mijn zus kan ik best veel vertellen, maar we hebben ook om te meest kleine dingen ruzie.

    En mijn broertje daar ben ik vaak heel melig mee, maar we vechten best vaak.


    Me so good.

    Nee, ik heb geen band met mijn broertje. Hij is mijn broertje, maar dat heeft verder weinig betekenis.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Van alle personen op deze aarde, is mijn zusje de enige die alles weet. Echt alles, en ik weet alles van haar. Onze band is heel goed.


    It's time to be happy again.