• Zoals de titel; Heb jij een goede band met je zus(je)/broer(tje)?

    Was ik even benieuwt naar, omdat ik zelf met mijn 2 zusjes echt helemaal geen band heb, ik vind ze echt hatelijk (cat)
    Gelukkig heb ik nog een oudere zus, waar ik het wel mee kan vinden ;]
    Xies.

    Meestal kan ik wel goed opschieten met m'n zus en zusje, maar er zijn momenten dat ik ze wel kan schieten :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Eh, eh.


    SLOAN.

    Tussen mij en me broer gaat het steeds beter de laatste tijd!
    Gelukkig maar, want het ging er heftig aan toe vroeger Oo"
    Maar het is ook meestal, hoe ouder ze worden.
    Hoe meer ze om hun broer of zus geven.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ik kon altijd al goed omgaan met mn oudste broer, (die 4,5 jaar ouder is)

    en ik kan nog steeds niet overweg met mn jongste broer (die 2 jaar ouder is)


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Van mij mag mijn zusje op een raket naar de maan vliegen.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Knijster schreef:
    Ja ik heb een goede band met mijn broertje. Ook al scheld ik hem 's ochtends wel eens uit, hebben we wel eens ruzie's, ik kan ook altijd met hem lachen en over serieuze dingen praten. I love my bro.


    Alis volat propriis.

    Ik heb alleen een zus
    En ze is 8 jaar ouder dan mij ^.^
    Ik kom er echt super mee overeen, we zijn zelfs erg goede vriendinnen :'D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik ben enigst kind.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Eigelijk wel, maar niet altjd.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    super goede band met mijn zus <3


    I solemny swear i am up to no good

    Believers schreef:
    Neen.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Mijn jongste broer is grappig en kliert vaak het meeste, hij daagt me ook vaak uit waar ik kwaad om word. Dit was vroeger tenminste. Mijn andere broer is juist heel zorgzaam om mij. Niet echt een goede band. Ik heb 2 broers, we wonen met het hele gezin in een huis maar doen niet echt veel samen. Vroeger was dit alles. Ik herinner me nog goed dat ik als klein meisje eigenlijk altijd buiten speelde met hun. En dat we allemaal achter de computer zaten. 1 een spel te doen en de andere 2 kijken. Maar we vertellen elkaar eigenlijk nauwelijks iets, vaak ben ik ook bang om hun reactie als ik bijvoorbeeld nieuwe kleren heb gekocht. Ik geniet dan ook van momenten als we met zijn allen zijn. Bijvoorbeeld gisteren waren we met zijn allen thuis. Mijn broer was een spel aan het spelen die hij die middag gedownload had en mijn andere broer wilde die ook op zijn laptop we zaten dus met zijn allen in de oude speelkamer.


    <3

    Mijn kleiner broertje is 14 en zit nu in zijn puberteit, dus meestal is hij irritant. Maar soms, heel soms, komen we overeen ;D
    En met mijn grote broer, die 22 is, heb ik een heel goede band.


    Never run out of reasons to smile...

    Jup, mijn zusje en ik hebben een erg goede band. Af en toe hebben we ruzie, maar dat is altijd vrij snel weer over.


    you are the smell before rain | you are the blood in my veins

    ja hoor
    maar ze woont niet meer thuis, dus ik zie haar niet zo vaak