• Ja, dat vroeg ik me af, wat zoal de wensen hier op Q. zijn :]
    En dan niet op het gebied van "een gezond leven leiden" ofzo, maar echt van iets dóen.

    Ik wil een keer naar 70000tons of Metal, een metalfestival dat 5 dagen duurt, en het is op een all-inclusive cruise schip dat van Miami naar Mexico gaat, en dan weer terug ;D Dat lijkt me echt geweldig, maar als je alles optelt is het ongeveer 1000 dollar voor één persoon, en dan heb je de goedkoopste kamer ):


    Alis volat propriis.

    Scandinavia schreef:
    (...)
    Wat doe je? ;o Zingen?

    haha ja


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik wil nog een keer naar Italië en dan in van die echte Italiaanse restaurants allerlei Italiaanse gerechten eten. Zoals Spaghetti en Lasagne enzo. Ik wil echt weten hoe dat echt in Italië is. Gewoon omdat ik een pastafreak ben. Dat is ook echt serieus iets wat ik ooit nog wil gaan doen. (:

    Ecstasy schreef:
    Ik wil nog een keer naar Italië en dan in van die echte Italiaanse restaurants allerlei Italiaanse gerechten eten. Zoals Spaghetti en Lasagne enzo. Ik wil echt weten hoe dat echt in Italië is. Gewoon omdat ik een pastafreak ben. Dat is ook echt serieus iets wat ik ooit nog wil gaan doen. (:

    Pastaaa :9~ Hoewel de pizza's ook goddelijk zijn :Y)


    Alis volat propriis.

    Ik wil véél te veel. Sowieso wereldreis, emigreren, een leuke vent vinden en kinderen krijgen, maar verder nog heel erg veel losse dingen. (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ecstasy schreef:
    Ik wil nog een keer naar Italië en dan in van die echte Italiaanse restaurants allerlei Italiaanse gerechten eten. Zoals Spaghetti en Lasagne enzo. Ik wil echt weten hoe dat echt in Italië is. Gewoon omdat ik een pastafreak ben. Dat is ook echt serieus iets wat ik ooit nog wil gaan doen. (:


    Eén woord: ZALIG.
    Ik ben op uitwisseling geweest naar Italië en heb daar zelfgemaakte lasagne gegeten en pizza's en zo echt zooooooooooooo zalig :9~


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Scandinavia schreef:
    (...)
    Pastaaa :9~ Hoewel de pizza's ook goddelijk zijn :Y)


    Jaaaa, die wil ik dan ook! Maar dan ook écht Italiaans weet je wel. :9~
    Haha, als ik al die Italiaanse gerechten wil eten daar, heb ik óf wekenlang de tijd nodig, of ze gaan mijn maag moeten laten leegpompen, ben ik bang. Hahaha. (:

    [ bericht aangepast op 10 maart 2011 - 19:56 ]

    Wereldreis. Maar wel in verschillende tijden, niet alles ineens. Mijn droomgebieden die ik dan zé-ker niet wil missen zijn de tropische Malediven, Caraïben, Thaïland enz. Nieuw-Zeeland en China.
    De enige zijn die de volle pot van de lotto wint! (: Men, dan ga ik heel mijn familie uit de nood helpen! ;o En de rest op m'n spaarrekening!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Soundeffect schreef:
    (...)

    Eén woord: ZALIG.
    Ik ben op uitwisseling geweest naar Italië en heb daar zelfgemaakte lasagne gegeten en pizza's en zo echt zooooooooooooo zalig :9~


    Ik ben jaloers nu! Serieus! :9~

    Reizen en de rest zie ik nog wel.

    Ecstasy schreef:
    (...)

    Jaaaa, die wil ik dan ook! Maar dan ook écht Italiaans weet je wel. :9~
    Haha, als ik al die Italiaanse gerechten wil eten daar, heb ik óf wekenlang de tijd nodig, of ze gaan mijn maag moeten laten leegpompen, ben ik bang. Hahaha. (:

    Haha x'D En yep, de échte Italiaanse, die zó groot zijn dat je bommmvol zit :9~ Maar dan ook álles erop en eraan, heerlijk!


    Alis volat propriis.

    iemand dood doen, met een gun :D

    [ bericht aangepast op 10 maart 2011 - 19:59 ]


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Miyagi schreef:
    iemand dood doen, met een gun :D

    *knippert* o.o


    Alis volat propriis.

    Stage lopen in Amerika of Engeland.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik wil naar Florida en Japan, bungiejumpen en Gitaar leren spelen...
    Dat is niet zoveel meer eigenlijk xD


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    ; Tattoo nemen
    ; Rijbewijs halen
    ; Seks in het Walibi reuzenrad :9~
    ; Tegen mijn vader zeggen hoe ik over hem denk
    ; MBO diploma halen


    -