• Ja, dat vroeg ik me af, wat zoal de wensen hier op Q. zijn :]
    En dan niet op het gebied van "een gezond leven leiden" ofzo, maar echt van iets dóen.

    Ik wil een keer naar 70000tons of Metal, een metalfestival dat 5 dagen duurt, en het is op een all-inclusive cruise schip dat van Miami naar Mexico gaat, en dan weer terug ;D Dat lijkt me echt geweldig, maar als je alles optelt is het ongeveer 1000 dollar voor één persoon, en dan heb je de goedkoopste kamer ):


    Alis volat propriis.

    Naar Barcelona gaan/verhuizen.


    Hope goes lost but never dies.

    Naar Australië & Oostenrijk, autorijbewijs halen, op vakantie met vriendje alleen én op vakantie met een grote groep vrienden, VWO-diploma halen, naar de universiteit gaan-> leuke opleiding daar volgen, met m'n moeder voor 2 weken naar Côte d'azur, 2 weken aan het strand liggen <3


    Life is hard and then we die

    Opgepakt worden door de politie.


    Your call, Detective Shinypants.

    Ik wil eens op reis gaan met mijn beste vriendin.
    En ik wil Real Madrid een keer live zien spelen.


    effort never betrays you

    Wilde schreef:
    Opgepakt worden door de politie.

    Haha het is maar wat je spannend vind x'D Vanwege een erge misdaad of iets kleins, zoals illegaal vuurwerk afsteken ofzo? (krul)


    Alis volat propriis.

    Op reis gaan naar Canada, dat is echt mijn grootste droom.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Scandinavia schreef:
    (...)
    Haha het is maar wat je spannend vind x'D Vanwege een erge misdaad of iets kleins, zoals illegaal vuurwerk afsteken ofzo? (krul)

    Iets kleins. Ik wil het liefst diezelfde dag weer naar huis :'D


    Your call, Detective Shinypants.

    Met jou mee op die boot :o
    Enneh, bungeejumpen, parachutespringen, in een asociaal duur resort in Thailand 2 weken niets doen, met m'n mama lekker op vakantie, mijn overgrootoma nog zien, een tattoo en piercing nemen, in Australië zijn geweest, een trio hebben gehad, mijn diploma's halen en het allerbelangrijkste: ervan hebben genoten


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Een Working Holiday dingetje in Australie 8D
    En ik wil ooit een film regisseren. Of 100 films 8D


    Caution first, always.

    Nevada schreef:
    Met jou mee op die boot :o
    Enneh, bungeejumpen, parachutespringen, in een asociaal duur resort in Thailand 2 weken niets doen, met m'n mama lekker op vakantie, mijn overgrootoma nog zien, een tattoo en piercing nemen, in Australië zijn geweest, een trio hebben gehad, mijn diploma's halen en het allerbelangrijkste: ervan hebben genoten

    Oeh gezellig ;D
    Piercing en tattoo wil ik ook :'D Wat voor een wil jij? En trio, gnagna x'D

    [ bericht aangepast op 10 maart 2011 - 19:26 ]


    Alis volat propriis.

    OHMYCHIARA schreef:
    Uhm, I don't know. Ik kijk wel waar het leven me brengt.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    wereldreis maken, en dan vooral naar ontwikkelingslanden!

    Ik wil een website leren maken :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    Ik wil een website leren maken :'D

    That's awesome ;D Vroeger maakte ik altijd petpages op Neopets met html enzo, toen dacht ik dat ik super pro was in sites maken, fail (krul)


    Alis volat propriis.

    ~Bungeejumpen
    ~Naar Australie gaan
    ~Een cruise maken
    ~Een kleine filmrol hebben


    #WWED - What Would Emma Do?