• Ja, dat vroeg ik me af, wat zoal de wensen hier op Q. zijn :]
    En dan niet op het gebied van "een gezond leven leiden" ofzo, maar echt van iets dóen.

    Ik wil een keer naar 70000tons of Metal, een metalfestival dat 5 dagen duurt, en het is op een all-inclusive cruise schip dat van Miami naar Mexico gaat, en dan weer terug ;D Dat lijkt me echt geweldig, maar als je alles optelt is het ongeveer 1000 dollar voor één persoon, en dan heb je de goedkoopste kamer ):


    Alis volat propriis.

    Een rol hebben in TrueBlood en dan niets waar Eric Northman/Alexander Skarsgard ook bij betrokken is!:9~


    everything, in time

    De USA rondreizen, naar Cirque du soleil gaan en een WK of de Olympische Spelen bezoeken (:


    Never run out of reasons to smile...

    Optreden.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Belieburx schreef:
    Optreden.

    Wat doe je? ;o Zingen?


    Alis volat propriis.

    - naar Canada om te studeren. Ergens in Toronto, ben er geweest, geweldig.
    - Al haat ik Amerika, wil ik mijn oom en tante nog een keer bezoeken in Atlanta.
    - een reis rond de wereld maken.
    - Portugees leren.
    - Justin Bieber ontmoeten.
    - In een film acteren voor de fun.
    - En de rest zie ik wel ...


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Kinderen krijgen en trouwen maybe (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Een wereldreis maken :Y)


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Ik wil een wereldreis maken, en een keer het groene licht vlak voor zonsop- of ondergang zien. Dat lijkt me zo cool :'D
    En ik wil ook gewoon eens uitgaan en me lekker helemaal los laten gaan :Y)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik wil dolgraag ooit in een luchtballon. :3 -sorry, ik hou van lucht, hou van vogeltjes en wolkjes :')-


    wth.

    wereldreis, luchtballon, bungeejumpen.
    ooow en chinees nieuwjaar vieren. (;

    [ bericht aangepast op 10 maart 2011 - 19:45 ]


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    een reisje naar het oosten.

    China,thailand,Korea , japan ;3


    I solemny swear i am up to no good

    Quixotic schreef:
    Ik wil dolgraag ooit in een luchtballon. :3 -sorry, ik hou van lucht, hou van vogeltjes en wolkjes :')-

    Dat heb ik eens gedaan, luchtballon ;D Maar we zaten aan een touw vast aan de grond, fail x'D Was in Berlijn ^o^


    Alis volat propriis.

    Oh, ik wil ook ontzettend graag kinderen krijgen en een liedje schrijven, dat dan ook echt bekend wordt. (Niet door mij gezongen haha)


    everything, in time

    Scandinavia schreef:
    (...)
    That's awesome ;D Vroeger maakte ik altijd petpages op Neopets met html enzo, toen dacht ik dat ik super pro was in sites maken, fail (krul)

    Dat dacht ik ook (krul)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Justin bieber ontmoeten.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2011 - 19:51 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse