Sorry voor al de fans maar ik haat twilight echt!
1. Bella is perfect, Stepanie Meyer probeert het nog te verbergen door haar klunzig te noemen maar ze blijft saai.
2. Het heeft geen zin als ze klunzig is als Edward haar altijd op komt opvangen als ze valt
3.Ze kan echt niets doen zonder haar Edward, het is gewoon zwak...
4. Als Edward even weg is zou zij hysterisch worden!
5. Meyer kan niet schrijven, ze gebruikt gewoon chique synonimen maar dat maakt het niet goed geschreven
6. Kleine meisjes die dit boek lezen krijgen het perfecte beeld van een meisje door Bella, en zo krijgen ze het verkeerde beeld op zichzelf
7. Bella gaat bijna 1000 keer dood maar Edward red haar altijd, saaai!
8. Edward is ook perfect, buiten mensenbloed willen drinken zou hij ook zwakheden moeten hebben
9. Bella heeft geen persoonlijkheid
10. Waarom vallen er zoveel jongens voor Bella meteen in de eerste hoofdstukken?
11. Bella leert kleine meisjes dat die zich gewoon in een ravijn kunnen laten vallen en dat de man alles wel zal doen, ehm... hallo?
12. Twilight is niet beter dan Harry Potter, voor mij
13. Volgens mij is Edward homo en valt hij daarom voor Bella
14. Is er een verhallijn, buiten 'Oh, Bella ik hou van je maar kan je niet bijten want dan ben je een vampier'?
15. Elke 2 pagina's een beschrijving over de perfectie van haar karakter...
16. Waarom glinsteren haar vampiers?!
17. Het is heel voorspelbaar
18. Het is kinderachtig
19. Wauw, heel origineel, verboden liefde...
20. Vrouwelijke fans zijn zo gek op Edward dat ze niet eens doorhebben dat het boek verschrikkelijk is
21. Er wordt veel te veel over de boeken gepraat, ja, we weten nu al wel hoe leuk je het vind!
22. Bella Swan betekent prachtige zwaan. Ja...
23. Er wordt zoveel verteld over de geheime identiteit van Edward, waarom zet je dan, 'EDWARD IS EEN VAMPIER!!!' overal op de voor en achterkant van je boek
24. Ze zijn op slag verliefd, niemand is zo snel verliefd oke
25. Bella krijgt een kind op haar achttiende! Beetje snel?
26. Bella's leven draait helemaal rond Edward, geen wensen, geen doelen, geen plannen
27. Edward is een pedofiel
28. Kan bella nu nergens anders aan denken dan; 'Edward is HOT, ik hou van hem'?
29. Sinds wanneer kunnen weerwolven veranderen zonder volle maan?
30. Over de film: Edward is lelijk!
Oké, dus dit is mijn mening. Die ik mag hebben, net als jullie, dus geen irritante berichtjes hierover oké, ik moest het gewoon even eruit gooien...
[ bericht aangepast op 10 maart 2011 - 18:12 ]