• “Cesc Fàbregas is beschuldigd van moord en laat zijn vrouw en kind achter voor vijf jaar gevangenisschap.” Huilend zette ik de televisie af en nam Olivia op. ‘Komt papa ooit nog terug?’ Ze trok een pruillipje. Arm kind, ze is amper vier en valt zonder vader. ‘Papa komt terug, Livia. Alleen moet je wat geduld hebben.’ Ik droog de tranen van Olivia en vervolgens de mijne. Ik kon niet geloven dat Cesc schuldig was, het kan gewoon niet.



    Nodig;
    x Vriendinnen Arsenal/ Chelsea spelers.
    x Vriendinnen Barça spelers, maar die gaan er amper inkomen.
    Bendtner is bezet (:

    Invullen;

    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: ( een foto is genoeg.)
    Familie:
    Relatie:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 10 maart 2011 - 16:12 ]


    The best things in life aren't things.

    Ik zal later op de dag de vriendin van Jack Wilshere, Arsenal speler invullen.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2011 - 16:19 ]

    Naam: Charlotte
    Achternaam: Gryfter
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk: ( een foto is genoeg.) foto
    Familie: Ze woont alleen in spanje met wat kamer genoten. Ze was enigst kind en haar ouders zijn druk werkende mensen.
    Relatie: Is Torres bezet?? (A) Zoja dan vul ik wel iemand anders in.
    Extra: -

    Ik vul zo Bendtner in _O_


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    SofieShan schreef:
    Naam: Charlotte
    Achternaam: Gryfter
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk: ( een foto is genoeg.) foto
    Familie: Ze woont alleen in spanje met wat kamer genoten. Ze was enigst kind en haar ouders zijn druk werkende mensen.
    Relatie: Is Torres bezet?? (A) Zoja dan vul ik wel iemand anders in.
    Extra: -

    Jup.(nerd)


    The best things in life aren't things.

    Rol: WAG Nicklas Bendtner, zusje Cesc.
    Naam: Roseline Lia.
    Achternaam: Fàbregas Soler.
    Leeftijd: 23.
    Uiterlijk: Roseline
    Familie: Roseline is het zusje van Cesc Fàbregas. Ze 10 minuten jonger dan Cesc. Roseline heeft een erg sterke band met Cesc, en ze neemt het voornamelijk veel voor hem op als supporters hem afkraken. Roseline zit zelf niet op voetbal, wel op handbal. Ze zorgt er ook alles voor dat Cesc vrij komt, want diep in haar hart weet ze zeker dat hij niet bestemd is voor een moord.
    Relatie: Roseline leerde Nicklas kennen op het Arsenal gala. Ze raakten aan de praat, en haar broer hielp Nicklas met het versieren van Roseline. Cesc gaf hem hints, en toen Roseline het hoorde dat Nicklas eigenlijk niks wist was ze toch voor hem gevallen. Roseline woont nu samen bij hem, en ze zijn nu 1,5 jaar samen. Ondertussen is Roseline in verwachting en heeft ze het gelijk Cesc en zijn vriendin verteld. Ze vond het fantastisch en Cesc vooral dat hij oom ging worden. Alleen Nicklas weet er nog niks vanaf, op de een of andere manier durft ze het niet, omdat ze zijn antwoord niet weet.
    Extra: Roseline heeft de zelfde tattoo als Cesc op haar pols.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik snap echt nooit iets van zulke story's.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik vul zo meteen een rol voor Robin Van Persie! :Y)


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Rol: WAG van Robin Van Persie!
    Naam: Elina Savannah
    Achternaam: Cleons
    Leeftijd: 21
    Uiterlijk: Elina.
    Familie: Elina haar ouders zijn gescheiden toen ze amper 4 jaar was. Ze heeft twee oudere broers. Elina verbleef in de week bij haar vader en in weekends bij haar moeder. Haar beide broers speelden voetbal, maar zelf volgde ze danslessen. Met haar ouders heeft ze een sterke band,net zoals met haar twee broers.
    Relatie: Ze leerde Robin kennen toen ze met haar vader naar een match van Arsenal gingen kijken. Toevallig zag ze Robin aan de uitgang van het stadion staan en ging een handtekening vragen. Ze ontdekten dat ze veel dingen gemeen hadden en begonnen te daten. En na maanden daten, werden ze een koppel. Ondanks Robin's drukke voetbalschema en Elina's proberen ze veel tijd voor elkaar vrij te maken.
    Extra: Elina werkt als kinderpsychologe in London.

    Is dat goed? (nerd)

    [ bericht aangepast op 10 maart 2011 - 18:34 ]


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Ik hoef geen rol, maar wil wel weten wanneer het verhaal er is (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Rol: Vriendin Theo Walcott
    Naam:Nuria Sofia
    Achternaam:Hillwood
    Leeftijd:20 jaar
    Uiterlijk: Nuria Sofia Hillwood
    Familie:Nuria haar ouders wonen vlak buiten Londen in een boerderij met grote stukken weiland. Nuria heeft ook nog een 3 jaar oudere zus die in Spanje woont met haar verloofd en hun dochtertje van 1 maand.
    Relatie: Nuria en Theo hebben elkaar tijdens een avond stappen ontmoet. Na een paar keer daten kregen ze iets en zijn nu al bijna 2 jaar samen. Nuria en Theo hebben plannen om te gaan samen wonen, maar echt haast heeft het niet, want ze wonen bijna bij elkaar in de straat.
    Extra: Nuria heeft op haar heup een litteken als vreselijke herinnering aan de brand in de keuken vlak voor ze verhuisde naar de stad.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 13:42 ]


    ~

    Naam: Shontelle Brinley
    Achternaam: Knowles
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk:Klik
    Familie: Shontelle haar ouders wonen in Warwick en ze heeft nog een jongere broer die 16 is, hij speelt bij de jeugd van Arsenal Fc.
    Relatie: Shontelle heeft Jack leren kennen tijdens een tornooi voor alle jeugdploegen van Arsenal -haar broer was toen 14, ze werd gedwongen om naar haar broer te komen kijken. Daar was Jack ook, want hij speelde bij de -18j. Haar broer raakte tijdens een wedstrijd geblesseerd en hij moest naar de ambulance. Ze moest buiten wachten, Jack moest iets gaan vragen in verband met zijn knie aan een verpleger bij de ambulance en daar stond Shontelle. Ze raakten aan de praat, spraken af en sinsdien zijn ze al 2 jaar samen.
    Extra: Shontelle heeft een fobie voor spinnen.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 17:50 ]

    Ik ga morgen Samir Nasri invullen._O_


    'Memories go where we go, they're like a suitcase you never lose. -'

    Ik doe het toch maar nu, anders vergeet ik het weeer.

    Naam: Alice
    Achternaam: Jacobs
    Leeftijd: 22
    Uiterlijk: Alice
    Familie: Alice is het kind van een alleenstaande, hardwerkende jonge moeder die verlaten is door haar vriend toen ze zwanger was van haar.
    Relatie: Alice en Samir zijn elkaar tegen gekomen in de 'TheeTuin' waar Alice serveerster is. Ze was zo onder de indruk van hem dat ze alle kopjes en schoteltjes liet vallen. Samir hielp haar met opruimen en afwassen. Het klikte en ontzettend goed tussen die twee. Na een paar dates kregen ze wat en nu zijn alweer bijna 2 jaar samen.
    Extra: Alice werkt nu op een manege aan de rand van Londen.


    'Memories go where we go, they're like a suitcase you never lose. -'

    Guilty komt later online, maar ik laat het weten ;D


    The best things in life aren't things.

    waarschijnelijk deze avond al ;d


    The best things in life aren't things.