• Mijn leraar geschiedenis stemt PVV en is gelovig.
    No offence tegen mensen die ook voor de PVV zijn en/of gelovig zijn.. maar wie vind dit nog meer een rare combinatie? ;x

    [ bericht aangepast op 9 maart 2011 - 21:42 ]

    Geschiedenis: waarschijnlijk wordt er dan mee gedoeld opdat de leraar heeft geleerd hoe de politiek werkte. Geschiedenis is ergens vaak altijd herhaaldelijk, en daarom kan je leren van de fouten die eerder zijn gemaakt. Dus misschien dat de PVV fouten maakt of lijkt op een eerdere gebeurtenis die plaatsvondt in de geschiedenis. Ook wordt hij wel genoemd als: Hitler. En velen vinden de 2 aanpakken het zelfde.

    Waarom gelovig zijn zo tegenstrijdig kan zijn is: is dat geloof vanuit gaat dat iedereen gelijk is. (ook al kan je dat ondermijnen met dat slavernij vroeger wel was toegestaan in het geloof ofzoiets, weet even niet precies hoor) Maar dat je iedereen dus moet respeteren om wie iemand is, hoe iemand is, en zijn afkomst + geloof. Dus zoals ik net al zij: iedereen is gelijk. En velen krijgen dat de indruk dat pvv TEGEN de islam is, en de islam niet respecteert


    Ligt and Darkness are both very different..

    Nou weetje.
    Hij zal vast heeeeeeeel christelijk zijn.
    Wilders zeikt, for all I know, toch alleen de Islam af? D:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik vind het eerlijk gezegd ook niet zo'n rare combi. Wat Sorenos zegt klinkt dan wel weer logisch, maar daar zou ik niet op komen x'D


    To live would be an awfully big adventure

    Abruzzi schreef:
    Lol, dat is best wel vreemd, ja.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Nou dat vind ik allesbehalve vreemd hoor :'D. Ik ken ook mensen die heel gelovig zijn en toch een wetenschappelijke richting doen ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Bollocks schreef:
    Ik zag laatst op tv een islaamse vrouw die zich bij de PVV had aangesloten =\


    Dat is pas vaag.


    Food.

    Ik zie het probleem niet. Ik ben sowieso anti-PVV, want al die dingen zijn op niets gebaseerd. Het maakt mij niet uit wie PVV stemt, ik kan dat nooit begrijpen...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Abruzzi schreef:
    Lol, dat is best wel vreemd, ja.

    Ik snap niet wat daar vreemd aan is? :') Hij is waarschijnlijk toch geen moslim, so?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Het is ergens wel raar dat gelovigen PVV stemmen, want volgensmij strijdt Jezus in het Nieuwe Testament juist voor gelijkheid, ook voor de mensen die worden buitengesloten. En met de PVV zou je niet stemmen voor gelijkeheid omdat deze partij niet bepaald vriendelijke standpunten tegenover moslims heeft.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Meestal zijn de gelovige juist degene die op de PVV stemmen, omdat ze bang zijn dat de Islam, of een ander geloof hun land overneemt.


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed