• Wie heeft de film Deathly Hallows part 1 al gezien? Wat vonden jullie ervan? :)
    Voor de Deatheater fans onder ons, wat denken jullie van de scene @ Malfoy Manor? :)

voor alle duidelijkheid ik bedoel de beginscene, vonden jullie het ook zo erg voor lucius? (:

[ bericht aangepast op 9 maart 2011 - 20:20 ]

Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

Wherewithal schreef:
    (...)
    Wat bedoel je, met Ron & Hermelien roepen?

Wel, als Hermione wordt gefolterd, roept Ron. Dan wordt hij helemaal gek en kwaad enzo. Zo gaat het in het boek, maar dat gebeurt helemaal niet in de film. Hermione gilt en roept, maar Ron niet. :x

[ bericht aangepast op 9 maart 2011 - 20:24 ]

BKCP schreef:
    (...)
    Wel, als Hermione wordt gefolterd, roept Ron. Dan wordt hij helemaal gek en kwaad enzo. Zo gaat het in het boek, maar dat gebeurt helemaal niet in de film. Hermione gilt en roept, maar Ron niet. :x

ik zou zeggen 'thumbs up' omdat dat mudbloodje wordt gemarteld :Y)

Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

ik vond het een goede film maar het boek is veel beter

Life is full of choices and trying

AngeeXx schreef:
    (...)

jep die :)

Ik vond die wel grappig eigenlijk, ik vond Voldemort droog. En ik had geen medelijden met Lucius. Zijn personage vind ik niet zo leuk.

Voldemort vond ik geweldig, zijn stem op zo'n rustige, zelfvoldane toon trok me erg aan. Ik vond het geweldig. Ik heb hem ook al gedownload en kijk hem de hele tijd.
    Ik vind het stuk dat Ron uitlegt hoe hij Hermoine en Harry hebben gevonden (door het licht bolletje) echt zo lief en op de manier waarop hij het zegt klinkt het zo grappig dat het bijna belachelijk is.

Ik heb hem al gezien.

Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

Ik moet hem nog zien!

Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

Gezien =3
    Ik vond het best wel erg voor de Malfoys ja.
    Maar Draco zag er heel anders uit zijn kop leek wel uitgerekt of zo :\
    heel vreemd, ach ja het was wel een vette film (krul)

=

Nevada schreef:
    (...)
    Ahw ik wil die kindjes zien! En Ron en Hermelien:9~

Volgens mijn berekeningen moeten er zeker 2 gingers tussen de kindjes zijn. :'D

[ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 11:52 ]

Haha. Eh, ik vond het echt de coowlste scene.
    Geen zin in het tweede deel want dan gaat Snape dood..

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Ping schreef:
    (...)
    Volgens mijn berekeningen moeten er zeker 2 gingers tussen de kindjes zijn. :'D

Er zijn 2 gingers en 1 brunette

"Ignite, my love. Ignite."

PrincesSnape schreef:
    Haha. Eh, ik vond het echt de coowlste scene.
    Geen zin in het tweede deel want dan gaat Snape dood..

Ik vraag me af hoe dat in de wereld van de doden gaat. Snape bij Lily en James er achter aan? xD

Happy Birthday my Potter!

OMG.. ik huilde zo hard toen Dobby doodging, echt niet normaal..
    En ook toen die Horcrux tegen Ron begon te praten.. dat was ook zielig..
    Echt haat aan die film vanwege Dobby's dood..
    Maar wel lekekr Snapie aan het begin, en Dracie in Malfoy Manor.. en Bellatrixje ofcoursee:Y)

Have you ever been alone in a crowded room?

MaraMalfoy schreef:
    OMG.. ik huilde zo hard toen Dobby doodging, echt niet normaal..
    En ook toen die Horcrux tegen Ron begon te praten.. dat was ook zielig..
    Echt haat aan die film vanwege Dobby's dood..
    Maar wel lekekr Snapie aan het begin, en Dracie in Malfoy Manor.. en Bellatrixje ofcoursee:Y)

Ik snap niet wat iedereen zo erg vind aan Dobby's dood :Y) dat euhm wezentje wou Bellatrix vermoorden en heeft de kroonluchter van de Malfoys om zeep geholpen :Y) ik vond dat goed gemikt van Bellatrix eerlijk gezegd :Y)

Haha, ik heb 'm wel gezien, maar alweer vergeten wat er allemaal in voorkwam. (aa)

It's time to be happy again.