• Heey ik verveel me en ik volg hier pas 12 story's pas 12 ja pas 12 Maar het duurt zo lang dus ik wil meer verhalen lezen
    het liefst over
    -Twilight
    -Harry Potter
    -Twilight en Harry Potter
    -Andere leuke verhalen die zelfverzonnen zijn.

    en nietover:
    -Justin Bieber BLEHG
    -Tokio hotel.

    Verder mag alles hopelijk reageren jullie (H)
    en geen 16+ verhalen wan tik ben 13 :P

    [ bericht aangepast op 9 maart 2011 - 16:22 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."



    Er zijn jaren voorbij gegaan na al die vrees voor meer gevaar, de 2e Tovenaars Oorlog is al jaren voorbij en we zitten nu in het jaar 2022. Hogwarts, Hermosa Palos, Develixe & Erola durven de strijd opnieuw aan te gaan in een Toverschool Toernooi. Vele leerlingen geven zich op, maar uiteindelijk blijven er 4 over. Sofia, Miller, Amber & Samantha zijn de Toverschool kampioenen en zullen moeten strijden tegen elkaar voor de eeuwige roem.

    Maar wat als het blijkt dat er meer kwaad is dan alleen heer Voldemort en dat hij roet in het eten probeert te gooien? Dat de opdrachten zwaarder blijken te zijn dan dat de kampioenen hadden gedacht, dat ze hun leven letterlijk riskeren. Wat gebeurd er als Sofia verliefd word op een onmogelijk persoon, moet ze hiervoor de eeuwige roem opofferen of toch doorgaan?




    Claire Tonkin lijkt een gewone heks te zijn. Een volbloed heks dat wel, ze heeft het naar haar zin thuis en is behoorlijk verwend. Maar de dag waarop er dan eindelijk een brief door de brievenbus gleed veranderden alles. Van haar ouders zou ze moeten omgaan met mensen die ze niet mocht. Nu, 5 jaar nadat ze de brief kreeg leek alles nog erger te worden.

    Voldemort word steeds machtiger en krijgt steeds meer dingen in zijn greep. Net zoals Claire haar ouders, trouwe dooddoeners van hun heerser. Wat als Claire gedwongen word net zoals hun te worden, samen met haar rivaal – niemand minder dan Draco Malfoy – zal Claire doodsangst uit slaan of is ze trots? Zelfs Claire weet hier het antwoord niet op.




    Het is alweer jaren geleden dat de familie Brooks is omgekomen door een vliegtuigongeluk, tenminste dat denkt Charlotte Brooks. Maar wat als Dumbledore een bezoek brengt aan haar en haar uitlegt waarom ze anders is dan de andere in het weeshuis waar ze sinds al die jaren al woont en hij vraagt of ze mee gaat naar Hogwarts, waar ze een oude bekende tegenkomt, die toch heel wat veranderd blijkt te zijn.

    En wat als heer Voldemort niet kreeg wat hij wou en dat hij terugkomt om het gene te pakken waarvoor hij Charlotte haar ouders vermoorden, zal ze vechten of opgeven?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    The Curse Of Diana Brooks...[Draco Lovestorie]

    In Love With The Prince Of Darkness


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    wel 16+ strorie


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    The Potters
    Volgende generatie Harry Potter verhaal dat bijna is afgelopen, met 192 hoofdstukken.

    Klaprozen
    Dit is een non-fanfic verhaal, dat juist net begonnen is. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    I've just killed my boyfriend.
    Een meisje wordt mishandeld door haar vriendje, op een dag besluit ze dat ze hem moet vermoorden.Een gewoon verhaal,zonder een bekend persoon erin.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2011 - 16:23 ]


    x




    Zijn twee van mijn stories. Ben met allebei nog maar pas begonnen. Alleen met Friends, forever heb ik al 8 hoofdstukken en met This ginger alleen een proloog, want die heb ik pas net geactiveerd... :X
    Het zijn allebei twilight-stories trouwens (A)

    -xXx-

    [ bericht aangepast op 9 maart 2011 - 17:04 ]

    The war of Quizlet


    "Ignite, my love. Ignite."

    Forever is a long time


    Het is een soort vervolg van twilight, Leah Clearwater POV. Ik had eerst ook twilight zelf vanuit heer oogpunt, maar die ben ik kwijt sinds de crash.


    Alis volat propriis

    Taylor Lautner verhaal misschien iets voor jou?

    Dromen is toch niet verboden? Wie weet...
    Pas toen voelde je de pijn in je gegipste been. Het leek alsof tienduizenden scherpe messen in je enkel gestoken waren. Onwillekeurig schoot je overeind, maar voelde toen dat het teveel pijn deed en viel terug in het kussen. Terwijl je dat deed waren je ogen meteen opengesperd. Je hart stopte even met kloppen toen je zag wie er aan je ziekbed zat. Dat je een beroemdheid wilde ontmoeten wist je, maar dan ook nog de meest geweldige van allemaal in zo’n situatie? Dat had je nooit durven dromen.


    Josca (Joszie)©


    JDN.

    Een Draco Malfoy story
    Read:
    http://www.quizlet.nl/stories/44402/adopted-dm/


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3