• Halloeeee mensjes von tze Quizletto.

    Sinds ik niet genoeg Glee verhalen kan vinden, ga ik er zelf eentje beginnen! :D.
    Indien nog bij seizoen 1 is, en geen minispoiler of whatever wil, raad ik je dit verhaal af :cry:
    Het gaat niet over Puckerman, Finn of Kurt.
    Neeneee, het gaat over Blaine! Jep, gay Blaine, Kurt’s best friend and secret crush in seizoen 2!
    Deels omdat ik geen verhaal over Blaine kon vinden :doublecry: , deels omdat ik ubah fan ben fan Blaine, en altijd ga squealen als hij op tv komt en om mijn fantasie los te laten, ga ik er een verhaaltje van schrijven :DD.

    Le inleidingg.

    Blaine, Blaine, Blaine, Blaine...
    Was dat serieus de enige naam die in mijn hoofd voorkwam? Damnit. Ik had nooit naar dat feestje van Rachel moeten gaan. Het is dat Mercedes me zowat dwong, en Kurt me gewoon mee zou slepen, ondanks wat ik zou zeggen. GAAAH. Zijn haar, zijn glimlach, zijn perfecte kaaklijn, zijn ogen. ALLES! Waarom moet hij nou zo nodig homo zijn?!


    ... Epic suckishness, maar ik kan geen inleidingen schrijven, dont judge.
    Jupjup, maaaaar ik heb hiervoor een paar dingen nodigggg. :3
    Zoals;
    Doen/niet doen
    Origineel/Niet origineel
    Rollen/geen rollen
    Titels;
    -Blame it on the alcohol
    -Gleemotional
    -Turning him straight
    -Andere suggestie? – graaaaag, ik weet echt niks –

    Merci beaucoup mes enfants! – dat klinkt best pedo -

    [ bericht aangepast op 8 maart 2011 - 22:45 ]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    ö ai luv Glee! *doet blij met haar duim en wijsvinger de letter L op haar voorhoofd*

    en Blaine is best sexy *wbw* en idd er zijn niet veel series of Glee en als helemaal niet over Blaine.

    Doen/Doen
    Origineel/Niet origineel
    Rollen/geen rollen(stiekem wil ik Mike:9~)
    Titels ;
    -Blame it on the alcohol
    -Gleemotional
    -Turning him straight

    xx

    [ bericht aangepast op 8 maart 2011 - 22:51 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~