• Heej,
    Ik heb ruzie met me bff (en dat is niet fijn!)
    Ik kwam op school en ze begon met te negeren? weet ook niet wrm.
    Nu ben ik steeds aan het vragen wrm maar ze geeft steeds geen antwoord!
    Kunnen jullie me helpen?
    Dat zou ik heel fijn vinden!
    XXXX


    Love

    laat haar gewoon even.
    Ze koelt vanzelf af (;


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Begon ze je te negeren nadat jullie ruzie maakten, of negeerde ze je gewoon opeens?


    it's so empty living behind these castle walls

    YoYoBANAAN schreef:
    laat haar gewoon even.
    Ze koelt vanzelf af (;


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Mississippi schreef:
    Begon ze je te negeren nadat jullie ruzie maakten, of negeerde ze je gewoon opeens?
    nou kijk ze kwam op school en toen waren de pauzes enzo en toen begon ze me gewoon te negeren! en boze gezichte te trekken!


    Love

    Och, wat een tutje. Laat haar maar even afkoelen, joh. En als het echt te lang gaat duren, spreek haar aan wanneer jullie alleen zijn en vraag haar wat haar probleem is. Op een nette manier dan, hè? (;


    wth.

    Gewoon even links laten liggen, ze komt vanzelf wel weer bij je terug.


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    Als zo iemand zo doet, kan ik daar zo slecht tegen. Ik negeer die persoon dan altijd driedubbel zo erg terug, gewoon negeren, 9 van de 10 keer komen ze toch weer terug.

    Gewoon even links laten liggen, ze komt van zelf bij je terug. Het langste dat mijn vriendin het negeren ooit vol hield was één week. Toen wisten we beiden al niet meer waarom ze me negeerde. Succes er mee.


    The breaking of a wave cannot explain the whole sea ~ Vladimir Nabokov

    Ik zou haar dan terugnegeren. Als zij een probleem heeft, vind ik dat ze daar zelf mee moet komen en niet gelijk conclusies moet trekken. Doet ze dat wel, dan is dat haar eigen probleem. Ik heb ook andere vrienden. Dus dat zou dan mij advies wezen :')


    To live would be an awfully big adventure

    Ze koelt van zelf wel af, geloof me.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Laat haar gewoon met rust.


    Has no one told you she's not breathing?