• Sorry mods als het topic niet goedstaat.

    Heb jij wel eens een geest gezien? Of bestaat ze volgens jou niet?
    Geef je mening en deel al je creepy geestenverhalen met ons!

    LET OP: FILMPJE KIJKEN IS OP EIGEN RISICO! ALS JE NIET TEGEN CREEPY SHIT KUNT KIJK DAN NIET!

    (Het filmpje ziet er pittig echt uit, want hoe wil je zo snel banken omgooien en mensen naar het plafond tillen!?)

    https://m.youtube.com/watch?v=ZZOgkQcpA-w#

    Mijn enge verhaal:
    Ik hoorde 's nachts op de zolder allemaal spullen vallen en een hele harde bonk. Daarvan schrok ik dus wakker. Op dat moment kon ik 'm wel dood scheiten. ;'D Dus toen lag ik daar half te janken in mijn bed.. :/

    [ bericht aangepast op 6 maart 2016 - 17:19 ]

    ik kom nooit meer kijken in dit topic. So have fun getting terrified ppl. Bye. :')

    Is dat dat ene prankfilmpje? :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nou, ik geloof van de waarheid van de soort filmpjes echt geen reet, sorry. In de eerste plaats: wie filmt er nu zijn vrouw als ze ruzie met je staat te maken in de badkamer? Ik geloof niet in geesten.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Achievement schreef:
    ik kom nooit meer kijken in dit topic. So have fun getting terrified ppl. Bye. :')


    Okeyy byee! :'D
    Ik wil geen eens mensen bang maken.
    Als ze het toch eng vinden, waarom klikken ze dan dit topc aan? :/
    (Niet rot bedoeld)

    Coatlicue schreef:
    (...)

    Okeyy byee! :'D
    Ik wil geen eens mensen bang maken.
    Als ze het toch eng vinden, waarom klikken ze dan dit topc aan? :/
    (Niet rot bedoeld)


    Kan best dat ze het filmpje eng vind, maar niet afgestoten wordt door het onderwerp geesten. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gandhi schreef:
    Nou, ik geloof van de waarheid van de soort filmpjes echt geen reet, sorry. In de eerste plaats: wie filmt er nu zijn vrouw als ze ruzie met je staat te maken in de badkamer? Ik geloof niet in geesten.


    26 - 02 - '16

    Ik ben zowat horror bestendig. Ik geloof absoluut niet in monsters / spoken / geesten whatever.

    Gandhi schreef:
    Nou, ik geloof van de waarheid van de soort filmpjes echt geen reet, sorry. In de eerste plaats: wie filmt er nu zijn vrouw als ze ruzie met je staat te maken in de badkamer? Ik geloof niet in geesten.


    Dit ja. Tenzij het midden in de nacht is en ik alleen thuis ben en mijn hond random begint te blaffen. Dan wel ;')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik geloof ook niet (meer) in geesten. Vroeger dacht ik daar wel anders over, want toen had ik een vriendin die zeer bijgelovig was. Zij maakte mij bang met de engste verhalen die ik iedere keer maar geloofde. Maar nu geloof ik er geen fluit meer van. Al was er één keer wel iets heel erg vreemds gebeurd, iets waar ik nog steeds de rillingen van krijg als ik er aan terug denk. Het was middernacht en plots werd ik wakker van een rood lichtje dat in mijn gezicht scheen, het was heel vreemd want ik wist 100% zeker dat ik al mijn stroom uit had gedaan. Ik verstijfde even en sloot mijn ogen, waarna ik ze weer opende en het lichtje was weg. Dat was heel erg vreemd.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2016 - 19:21 ]


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Duivels en demonen, uh yeah. Maar dat heeft te maken met het feit dat ik gelovig ben, lol.


    Heaven is a place that we all have

    KyloRen schreef:
    Ik ben zowat horror bestendig. Ik geloof absoluut niet in monsters / spoken / geesten whatever.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik heb het filmpje gekeken en als je logisch nadenkt kan dat gewoon niet! Ik geloof niet in al die shit maar ik begrijp het dat er mensen zijn die daar wel in geloven. Daar heb ik respect voor maar ja als het maar goede geesten zijn!! Haha


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Shortie schreef:
    Ik geloof ook niet (meer) in geesten. Vroeger dacht ik daar wel anders over, want toen had ik een vriendin die zeer bijgelovig was. Zij maakte mij bang met de engste verhalen die ik iedere keer maar geloofde. Maar nu geloof ik er geen fluit meer van. Al was er één keer wel iets heel erg vreemds gebeurd, iets waar ik nog steeds de rillingen van krijg als ik er aan terug denk. Het was middernacht en plots werd ik wakker van een rood lichtje dat in mijn gezicht scheen, het was heel vreemd want ik wist 100% zeker dat ik al mijn stroom uit had gedaan. Ik verstijfde even en sloot mijn ogen, waarna ik ze weer opende en het lichtje was weg. Dat was heel erg vreemd.


    Creepyyy!!
    Maar het kan ook iets zijn van buiten dat door je raam komt en dan zeg maar licht op je gezicht schijnt of zo


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful