• Altijd als dit onderwerp aangewakkerd wordt tussen mij en een aantal vriendinnen komt er altijd een felle discussie tussen de mensen die voor zijn en de mensen die tegen zijn.
    Ik ben benieuwd hoe Quizlet omgaat met de vraag: ''Zijn jullie voor of tegen abortus? En waarom?''

    Ikzelf ben in principe tegen, maar als je 15/16 bent en je hebt gebatst en je raakt (per ongeluk) zwanger, vind ik dat je best abortus kunt plegen.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Dat ligt écht aan de situatie/familie/toekomstige ouders/financiële status/enzovoorts


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tegen
    Waarom:
    elk kind heeft het recht om te leven je kan ook je kind nog aan iemand anders geven na de geboorte -het klinkt raar- maar zoals kittens dat gebeurt ook veel dat die katjes worden weggeven


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Arbortus moet kunnen.
    Maar als je vijftien bent dan vind ik dat je de consequenties moet weten, en het daardoor moet houden.


    live the life you love

    Tegen. Ik vind het soort van moord eigenlijk. Het leeft al snap je. Maar dat is mijn mening.


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    StJimmy schreef:
    Ik ben er op zich niet op tegen,maakt niet uit of je nu 15 of dertig bent en hoe je zwanger bent geraakt,er is niet ergers voor het kind dan niet gewild zijn.

    Zelf zou ik het alleen nooit kunnen,hoe jong ik ook ben en hoe ik ook zwanger ben geraakt, omdat ik mijn kind niet zou kunnen doden,sla nog geen vlieg dood,hoe kan ik mijn kind dan wel doden?

    Ik vind dat mensen dat helemaal zelf moeten weten. Je kunt niet over iemands anders leven beslissen, dus probeer dat dan ook niet te doen.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Tot na je studie vind ik kunnen. Als je werkt kun je er ook gewoon voor betalen. Dan zorg je maar dat je een oppas kan regelen of wat dan ook xD


    Love sheds light one the darkest of times

    Ik ben voor, baas in eigen buik.
    Het maakt me niet uit in wat voor omstandigheden je zit, of zo, je moet altijd abortus kunnen plegen als je er gewoon geen zin in hebt.
    Ik heb geen gevoel bij wat dan ook dat in mijn buik zit, ik zou niet het gevoel krijgen dat ik het heb 'vermoord' of wat dan ook, ik geloof pas dat iets leeft als het is geboren en ademt.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Je 'pleegt' ook echt abortus. Alsof het een misdaad is D: Nouja, ik heb geen mening totdat het mezelf overkomt. Ik heb namelijk standpunten voor én tegen waar ik het mee eens ben.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    irapezombies schreef:
    (...)

    HEY KAYLEE, ik wist niet dat jij Quizlet hebt. ;o


    *insert philosophical cringe expression here*

    Lockwood schreef:
    Ik ben er niet tegen. Als je het wilt; doe je maar. Vergeet gewoon niet dat jij met de spijt moet leven dat jij je kind (of embryo, het is te zien hoe harteloos je het bekijkt) hebt vermoord. Zelf zou ik nooit abortus plegen, maar adoptie ouders zoeken.


    Living is easy with eyes closed.

    Voor.
    ik vind het belachelijk als je niet eens zelf mag weten wat je wilt met het kind. en zoals andere zeggen dat je het kind ter adoptie kunt leggen slaat nergens op want je moet gewoon wel 9 maanden met zo'n kind in je buik rondlopen zonder dat je het wilt en dan loop je voor lul als je 15/16 bent.


    Believe in yourself, change the world.

    Tegen.


    To The Stars Through Adversity

    Echo schreef:
    Ik ben voor, baas in eigen buik.
    Het maakt me niet uit in wat voor omstandigheden je zit, of zo, je moet altijd abortus kunnen plegen als je er gewoon geen zin in hebt.
    Ik heb geen gevoel bij wat dan ook dat in mijn buik zit, ik zou niet het gevoel krijgen dat ik het heb 'vermoord' of wat dan ook, ik geloof pas dat iets leeft als het is geboren en ademt.


    oowja je kan wel onveilig neuken maar als je zwanger bent kan je zeggen:

    oowja ik heb er geen zin in dus dokter steek die tang er maar in

    kan toch niet.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2011 - 7:50 ]

    Soundeffect schreef:
    Dat ligt écht aan de situatie/familie/toekomstige ouders/financiële status/enzovoorts


    Never let the fear of striking out keep you from playing the game