• Ja die is bij mij dus waarschijnlijk dood aan het gaan.
    Mijn pc was heel erg sloom en hij had/heeft een virus.
    Maar mijn vader ging dus mijn pc formateren en terug naar fabrieksstand zetten. maar nu blijkt er iets beschadigt te zijn.
    Iemand ook al zoiets?


    Ivar Oosterloo.

    Nee


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Mijn vorige computer zat vol met stof en toen is ie ontploft. Maar voor de ontploffing had ik ook een virus gehad en was ik ook alles kwijt enzo. Maar hij deed het wel nog gewoon.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mijn mac was binnen twee weken overleden toen iemand er sap overheen flikkerde. Goddank kreeg ik alles terug van de verzekering. Heb jij een verzekering? Zou wel goed uitkomen nml :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn pc doet ook de laatste tijd raar, gelukkig kan ik gewoon straks weer op mijn laptop.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    TheBoss schreef:
    Mijn mac was binnen twee weken overleden toen iemand er sap overheen flikkerde. Goddank kreeg ik alles terug van de verzekering. Heb jij een verzekering? Zou wel goed uitkomen nml :]


    Tja MAC..


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Jep, mijn pc was ook super traag. Hij is zeker een maand binnen moeten gaan en nu werkt hij terug normaal.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~