• Mijn hand doet pijn van het schrijven. D: Ik ben namelijk een samenvatting van levensbeschouwing aan het maken. En daarna Frans woordjes aan het overschrijven.en een tekening aan het maken voor een verslag van engels .Ben een beetje laat mee begonnen ook al heb ik hem morgen (nerd). levensbeschouwing gaat wel niet zo moeilijk te onthouden:Y)
    Frans is k*t wat een irritante nutteloze taal zeg D:.
    Tekening engels easy (denk ik):Y)
    (En ik hou nu ff pauze)
    So wie leerd er nog meer en heeft ook een pijnlijke hand(of hooft):Y)?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    blondie hoofd is met een d(cat)


    Shoganai i ne~

    mag je niet Typen dan?


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Chamassa schreef:
    mag je niet Typen dan?

    ik heb morgen 2 so's D: dus typen gaat niet makkelijk want dan onthouw ik het niet


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb vakantie (:
    Maar ik schrijf al de hele dag op de laptop dus mijn vingers doen een beetje pijn...


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik doe alles op de pc, omdat we het moeten inleveren via internet. Maar ik moet zo geschiedenis overschrijven, maar dat is maar 1 A4-tje (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik heb morgen ook een so.

    nog niet geleerd ghehehehe;3

    het is toch maar nederlands. -__-

    ik heb typ-pijn in mijn vingers.


    "Promise not to forget."

    Ik heb volgende week toetsweek.
    Kga vanavond op huiswerkbegleiding engels onregelmatige werkworrden en een samenvatting bio maken
    Daet is ook veel


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    arme hand :D
    frans went wel als je er woont haahah :P

    Ik heb morgen twee examens, ieder twee lesuren lang, dus ja, ik ben ook druk aan het leren en aan het samenvatten. Al valt het mee qua pijn in mijn hand.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    BEL0VED schreef:
    Ik doe alles op de pc, omdat we het moeten inleveren via internet. Maar ik moet zo geschiedenis overschrijven, maar dat is maar 1 A4-tje (:

    Nu. Ben. Ik. Jaloers. Ik moet fcking 10 hoofdstukken (reken maar op 20 bladzijdes doorlopende tekst) tegen morgen leren. D:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik had vanmorgen toch ineens kramp in mijn handen.
    Echt niet normaal. En ze waren heel erg aan het trillen.


    If you never try ,then you'll never know.

    Aww, arme jij!
    Ik had pijn aan mijn hand omdat mijn schouder spierpijn heeft en ik twee toetsen moest maken ^^


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Hufflepuff schreef:
    Ik had vanmorgen toch ineens kramp in mijn handen.
    Echt niet normaal. En ze waren heel erg aan het trillen.


    En nu? (no_chears)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Defensive schreef:
    Aww, arme jij!
    Ik had pijn aan mijn hand omdat mijn schouder spierpijn heeft en ik twee toetsen moest maken ^^

    Oh, dat is zo verschrikkelijk! Als ik pijn heb in mijn schouder en nek doet altijd heel die arm ook pijn. D:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    (...)

    En nu? (no_chears)

    Nu geen last van. Echt heel vreemd en eng!


    If you never try ,then you'll never know.