• Haha waarschijnlijk een domme vraag maar Hoe kiezen jullie dat ?
    Bij mij komt het meestal spontaan, laatst zat ik in de les Engels en ik zag het woord Britain op een poster staan ;p


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Ik doe er superlang over om er eentje te vinden.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Soms denk ik er over na, als ik een nieuwe wil. En soms dan krijg ik een idee, en dan is het gewoon meteen raak. (:


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Deze is een quote uit mijn favoriete serie, Misfits (krul)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    door van alles

    Maar voorlopig hoef ik nog geen nieuwe te verzinnen want ik heb nog zo 10 die ik graag een keer wil gebruiken

    [ bericht aangepast op 7 maart 2011 - 21:40 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik wil elke maand een andere, en steeds moet het met de R beginnen. En ik bekijk dan wel wat ik doe. Meestal vraag ik vrienden ofzo (:
    Of ik gebruik een leuke/goede voetballer ofzo.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik haal ze uit dingen die ik leuk vind. En hoop vervolgens, dat als ik een nieuwe heb bedacht, niemand hem al heeft x]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Als ik er een leuk vind schrijf ik hem op, en dan, als ik mijn username weer kan veranderen kies ik er een uit die lijst XD


    Caution first, always.

    Omdat David Villa Delicious is. (nerd)

    Meestal haal ik ze van songs, films, uitspraken, voetballers. Tsjaaa... Van alles eigenlijk.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Voetballers, liedjes, woordenboeken.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik heb niet de ambitie om mijn username elke maand te veranderen,
    meestal kom ik een cool woord tegen en vind het dan een geschikte usernaam

    Zo is deze afkomstig van Mr. Miyagi van de karate kid, en ik was aan het luisteren naar een liedje van Nicki Minaj en daar hoorde ik het weer en Miyagi vond ik wel iets hebben.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2011 - 21:49 ]


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Woordenboek open - 1e woord dat je tegenkomt - ja, klinkt wel leuk - sla woordenboek dicht - username veranderen - klaar .


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik heb het nu van een zanger, als ik iets lees en het lijkt me coelw, dan neem ik die username xD


    What is youre favo scary movie?

    Het heeft meestal iets met mijn muziek-stijl te maken.
    taeyunx:
    Taemin(Idol van SHINee)
    YunHee(Mijn koreaanse naam)
    x


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    Eum aardrijkskunde haha, nee. soms uit een woord dat ik dus op school tegenkom, in dit geval in de lessen aardrijkskunde, uit een film, een liedje, een woordje uit een liedje, voornaam/achternaam van een artiest, etc.

    Door er niet over na te denken. (cat)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.