• Een meisje uit mijn klas, laten we haar maar Nicole noemen, is echt gewoon een trut. Niet alleen qua gedrag tegenover anderen is ze schijnheilig, maar ook tegen leraren. Ik haat haar echt.
    Ze lult achter iedereen hun rug om. Iedereen weet dat, maar toch blijft iedereen aardig tegen haar. Het mooiste is nog dat ze achter haar rug om over haar gaan klagen ze een kutwijf is. Nou, ik heb al een tijd ruzie met haar omdat ik zei dat ik haar niet mocht.
    Daarbij maakt ze NOOIT haar huiswerk en ze komt er ALTIJD mee weg. Laura hoeft het maar één keer te vergeten en ze is de lul. Ze kijkt ook nog eens bij iedereen af, waardoor ze toch af en toe een voldoende haat.

    Zo, dit moest ik even kwijt. Iemand ook zo'n trien in de klas zitten en weet iemand hoe je dit kan gaan oplossen?


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik ken best veel mensen die zo zijn. Maar ik denk niet dat je iemands karakter kan aanpassen. Dus ik denk dat er niet veel anders op zit dan negeren.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Busquets schreef:
    Ik ken best veel mensen die zo zijn. Maar ik denk niet dat je iemands karakter kan aanpassen. Dus ik denk dat er niet veel anders op zit dan negeren.


    We accept the love we think we deserve.

    Gewoon slaan (6)


    Some angels have no wings.

    in mijn vorige klas had ik ook zo'n k*tmens annemiek(haar echte naam heb geen problemen mee dat ik haar rl naam zeg)ze peste me altijd vroeger


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Dw, die blijft waarschijnlijk zitten of gaat naar een ander niveau :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik had zo'n jongen vorig jaar. Hij is nu gelukkig uit mijn klas. ;D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Kiewi schreef:
    Gewoon slaan (6)

    Zou ik graag doen, maar ik kan dit jaar niet geschorst worden -examenjaar-


    Ik ben gemeen xoxo

    Had ik! Maar ze is gelukkig weg nu!
    Maar eh, ik denk dat dat bij het examen wel goedkomt dan. Want als ze toch nooit zelf leert, zal ze dat examen waarschijnlijk ook niet doorkomen, aangezien ze daar ook niet kan afkijken. Dus misschien kun je daar je troost uithalen? (:

    Bij mij in de klas zit ook een meisje dat ik echt niet kan hebben.
    Ze heeft commentaar op alles en iedereen en vindt zichzelf gewoon het beste.
    Terwijl ze zelf waardeloos is.
    Ze stinkt echt uren in de wind, Haar haren zijn helemaal kapot waardoor het gewoon naar boven staat en ze is ook niet echt een van de magerste.
    Ok, aan sommige dingen kan ze niets doen, maar als je zoals haar moddervet bent door alleen maar te snoepen en dan nog commentaar gaat geven op iemand breedte van de benen.
    Sorry hoor...het maakt me echt kwaad.
    Laatst nog beledigde ze iemand uit onze klas echt enorm hard en begon er nog mee te lachen (als enigste)
    Ik zei doodleuk dat als je lacht met je eigen grappen, je best wel zielig bent.
    Ik had haar nog nooit zo kwaad gezien als toen en dat was vooral omdat zowat heel de klas haar toen uit aan het lachen was.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Neeh, ik heb niet echt zo iemand in m'n klas.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Nee, maar wel iemand juist het tegenovergestelde. ALTIJD goede punten, en ze is ook schijnheilig, zit in iedereens gezicht wel lief te doen maar achter hun rug..


    None but ourselves can free our minds.

    In mijn klas gelukkig niet. Maar op school véél.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Weenie hoe je dat gaat oplossen maar ik weet hoe het voelt....

    Zo ken ik er ook een, niet in mijn klas. Maar een vriendin gaat volgend jaar wel naar haar klas, en ze is bang voor haar, dus ze ziet er enorm tegenop.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2011 - 21:07 ]


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Dat noem ik nou trieste mensen. :') Maar ik heb niet zulke mensen, ik probeer me altijd zo min mogelijk aan mensen te ergeren. Tijdverspilling. (:


    wth.