• Een meisje uit mijn klas, laten we haar maar Nicole noemen, is echt gewoon een trut. Niet alleen qua gedrag tegenover anderen is ze schijnheilig, maar ook tegen leraren. Ik haat haar echt.
    Ze lult achter iedereen hun rug om. Iedereen weet dat, maar toch blijft iedereen aardig tegen haar. Het mooiste is nog dat ze achter haar rug om over haar gaan klagen ze een kutwijf is. Nou, ik heb al een tijd ruzie met haar omdat ik zei dat ik haar niet mocht.
    Daarbij maakt ze NOOIT haar huiswerk en ze komt er ALTIJD mee weg. Laura hoeft het maar één keer te vergeten en ze is de lul. Ze kijkt ook nog eens bij iedereen af, waardoor ze toch af en toe een voldoende haat.

    Zo, dit moest ik even kwijt. Iemand ook zo'n trien in de klas zitten en weet iemand hoe je dit kan gaan oplossen?


    Ik ben gemeen xoxo

    Ja!ja best wel eng dat alles precies zoals jij het zegt zo een heb ik er ook . best wel eng:|


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Bij mij zit er iemand in de klas, die gewoonweg achterlijk is. Ze vroeg hoe ze 'het hoe en waarom van een onderzoek' moest schrijven.
    Er zit een bitch in de klas, net zo een als dat meisje dat jij niet leuk vindt.
    Er zit een jongen met een concentratieprobleem in mijn klas.
    Mijn beste vriendin die bij me in de klas zit heeft een eetstoornis
    1 meisje in mijn klas is verkracht
    1 meisje in mijn klas is misbruikt door haar grootvader
    1 meisje in mijn klas is net af van een eetstoornis
    1 meisje in mijn klas heeft haar neef verloren aan zelfmoord

    Ik denk dat ik win.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Eindelijk iemand die hetzelfde heeft als mij.

    :Y) Haat aan zulke mensen (krul)

    Mijn klas is wel chill. Geen zeikmensen.
    Ik haat dat soort verwaande lui.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ja ik ken ook een meisje die altijd mijn vriendin (die uit Rusland komt en dus wel een accent heeft) ging napraten. Toen mijn vriendin haar een bitch noemde zei ze dat ze dat in haar gezicht had moeten zeggen terwijl ze er naast stond (dat is volgens mij wel face 2 face) terwijl ik haar altijd hoor roddelen over iedereen. Maar ps. Ik maak ook nooit mijn huiswerk en kom er altijd mee weg omdat 1. Ik zie er als een engeltje uit (A) (niet echt maar ik zie er niet als de typical ''ik maak nooit mijn huiswerk'' persoon uit. 2. Ik wil het wel zeggen maar leraren nergeren het altijd als ik ook mijn vinger opsteek xD


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Ik trek dit soort mensen, ze weten altijd wel iets over mij te roddelen. Ze zijn behoorlijk irritant. Ach, ik denk altijd maar, ben ik blij dat ik niet zo ben.


    The breaking of a wave cannot explain the whole sea ~ Vladimir Nabokov

    Proberen te negeren en op je schoolwerk concentreren. Naar mijn werkervaring heb je niet zoveel last van die mensen zolang je er niet echt op let. Maar wij mogen ook muziek op in de klas, dus als iemand wat luid praat, dan zet ik muziek op, haha.
    Die mensen komen zichzelf vanzelf wel tegen. Is het niet met haar examen, dan wel op het vervolgonderwijs. En als ze er zelfs dan mee wegkomt, dan krijgt ze problemen als ze werk moet zoeken. Dus die leren het vanzelf wel.


    To live would be an awfully big adventure

    Ik heb alleen frenemies.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik heb dus een haat aan zulke mensen, waar ik er veel van ken.


    -

    CandyFace schreef:
    Bij mij in de klas zit ook een meisje dat ik echt niet kan hebben.
    Ze heeft commentaar op alles en iedereen en vindt zichzelf gewoon het beste.
    Terwijl ze zelf waardeloos is.
    Ze stinkt echt uren in de wind, Haar haren zijn helemaal kapot waardoor het gewoon naar boven staat en ze is ook niet echt een van de magerste.
    Ok, aan sommige dingen kan ze niets doen, maar als je zoals haar moddervet bent door alleen maar te snoepen en dan nog commentaar gaat geven op iemand breedte van de benen.
    Sorry hoor...het maakt me echt kwaad.
    Laatst nog beledigde ze iemand uit onze klas echt enorm hard en begon er nog mee te lachen (als enigste)
    Ik zei doodleuk dat als je lacht met je eigen grappen, je best wel zielig bent.
    Ik had haar nog nooit zo kwaad gezien als toen en dat was vooral omdat zowat heel de klas haar toen uit aan het lachen was.

    dik respect voor jou _O_


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    ik had zo ook iemand,
    maar ik ging gewoon met haar om zoals alle andere.
    vorige week vroeg ik haar:" er zit een trut bij mij op de tekenschool die echt denkt dat ze het is, wat zou jij doen?" (met de trut van op de tekenschool bedoelde ik dus haar) ze antwoordde: "gewoon negeren".
    nu negeer ik haar dus :P

    Busquets schreef:
    Ik ken best veel mensen die zo zijn. Maar ik denk niet dat je iemands karakter kan aanpassen. Dus ik denk dat er niet veel anders op zit dan negeren.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ohhh pff, zit ook zo'n wijf in mijn klas. Ik haat haar echt, zij komt OVERAL onderuit! Maar ik zit in een klas met alleen maar meisjes, dus ben het wel gewend.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Gewoon laten geen lullen, je hebt die mensen overal. En je moet er gewoon geen aandacht aan besteden (:


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    ik heb ook zo'n meisje in de klas zitten.. noujaa. het zijn er drie.. Ze kopen je om om hen je hw te laten overschrijven.. en hoe ze dat doen? Een dagje aardig zijn tegen diegene.. sommigen vinden hen nog aardig, maar ik heb echt de pest aan hen, maar ik negeer ze zoveel mogelijk. gewoon doen.;)


    Live, Laugh, Love and everything will be okay