• Nah vroeger had ik als droom: 'Alle boeken van de bibliotheek uit lezen' nee, ja gaat me echt lukken ;-;

    Maar goed, back to the point:
    Ik ga zometeen naar de boekenwinkel om 'Ik ben van Niemand' van Marijn Backer te gaan kopen. In de bieb had ik er een heel stuk van gelezen maar toen de boetes op begonnen te lopen heb ik em maar terug gebracht (cat)

    Maarja:
    Hebben jullie dat boek gelezen? Zo ja, wat vond je er van?
    Hebben jullie nog aanraders?
    Qua genre vindt ik alles best, maar Harry Potter, Twilight en Vampire Daires hoef je écht niet op te noemen (cat)

    [ bericht aangepast op 7 maart 2011 - 10:40 ]

    Ik ken het niet. Een aanrader? (:
    Op dit moment lees ik de trilogie van de verezen wereld, die is nog wel goed.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik ken het boek ook niet.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Het Engelenhuis van Dirk Bracke ofzo, echt een heel mooi boek!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Armistice schreef:
    Het Engelenhuis van Dirk Bracke ofzo, echt een heel mooi boek!


    Dirk Bracke Ftw. Geweldige boeken, geweldige schrijver, geweldige man (is gekomen bij ons op school), geweldige onderwerpen _O_ Vlaamse schrijvers zijn de beste :'D


    Olive

    Ik heb dat boek nog niet gelezen.
    De boeken van Helen Vreeswijk vind ik zeer goed.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    de boeken van willowmere ;D van alison baird


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    ken het niet?
    ik lees nu lord of the rings, en die is wel vet.(cat)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Lockwood schreef:
    (...)

    Dirk Bracke Ftw. Geweldige boeken, geweldige schrijver, geweldige man (is gekomen bij ons op school), geweldige onderwerpen _O_ Vlaamse schrijvers zijn de beste :'D

    Ik sluit me er bij aan, want ik ben ook groots fan van een aantal vlaamse schrijvers :9~
    Maar onze Nederlanders schrijvers op Q -Sarita, Nancy, etc- zijn oowk awesome _O_

    [ bericht aangepast op 7 maart 2011 - 11:21 ]

    Zwaar verliefd van Chantal van Gastel vond ik een heel leuk boek _O_


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ehm.. House of night vind ik persoonlijk best goed, net als the hunger games. Raymond E. Feist heeft altijd goede boeken, en Sabriel, Lirael en Abhorsen van Garth Nix is goed. Ook is de sleutels van het het koninkrijk serie van Garth Nix goed. Voor ik doodga is een prachtig boek. De Night Angel trilogy van Brent Weeks is ook goed. Ehm.. Het Orakel (triologie) van Catherine Fisher vind ik ook goed.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    Ehm.. House of night vind ik persoonlijk best goed, net als the hunger games. Raymond E. Feist heeft altijd goede boeken, en Sabriel, Lirael en Abhorsen van Garth Nix is goed. Ook is de sleutels van het het koninkrijk serie van Garth Nix goed. Voor ik doodga is een prachtig boek. De Night Angel trilogy van Brent Weeks is ook goed. Ehm.. Het Orakel (triologie) van Catherine Fisher vind ik ook goed.

    Van wie is het boek Voor ik dood ga?

    Ja inderdaad ; zwaar verliefd van Chantal is geweldig! :D


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    ILoveNynk schreef:
    (...)
    Van wie is het boek Voor ik dood ga?


    Jenny Downham :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    (...)

    Jenny Downham :Y)

    Dankuu :9~

    Dit is alles van Aiden Chambers. Dat boek heeft alles wat een boek zou moeten bevatten.
    Geweldig boek. _O_


    SLOAN.