• Want het is zo donker! (noem me maar een mietje) Me ouders zijn net naar bed gegaan dus komt er ook geen licht meer van beneden.. als ik in me kamer een lampje aan doe kan ik weer niet slapen.. bwah en ik kan niet slapen omdat ik de hele week heel laat naar bed ben gegaan!

    wie is er nogmeer bang in het donker?:X


    My heart is yours and so am I

    Ligt eraan.
    Als ik iets engs hoor op tv (bijv. vrouw dood gevonden in huis) ben ik bang Daarna weer niet maar dan hoor ik weer iets anders eng


    "Ignite, my love. Ignite."

    Laat ons zeggen dat ik me niet op mijn gemakt voel als het pikkepikkedonker is en je letterlijk enkel en alleen zwart ziet zodat je niet eens doorhebt of je ogen zelfs open of toe zijn.
    Ik voel me beter zoals de donker waarin ik slaap. Het is donker maar door mijn gordijn komt er nog vaag licht van de straat, soms van de maan. Mijn wekker en mijn spinwegjagerding geven ook licht genoeg. Maar het is donker genoeg om te slapen en als mijn ogen open zijn zie ik nog het één en 't ander.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik ben doodsbang in het donker (;


    Me so good.

    Ik ben na horror-films altijd bang, anders niet zo.


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Ik niet.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Tricia schreef:
    Ligt eraan.
    Als ik iets engs hoor op tv (bijv. vrouw dood gevonden in huis) ben ik bang Daarna weer niet maar dan hoor ik weer iets anders eng

    Same here.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    ik ben bang als:
    -ik een super eng griezelverhaal heb gehoord
    -een super enge horror film heb gezien


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Als ik alleen naar beneden moet en er is geen licht: ja, dan ben ik bang (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hmm er klopt iets niet :'D
    Kampen zei op 7 maart 2011 - 0:29:
    het is nog maar 19u59 :o
    Dus ofwel gaan je ouders erg vroeg slapen ofwel klopt er echt iets niet :o


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tricia schreef:
    Ligt eraan.
    Als ik iets engs hoor op tv (bijv. vrouw dood gevonden in huis) ben ik bang Daarna weer niet maar dan hoor ik weer iets anders eng

    Haha, dat heb ik dus ook. Ö

    dat verschilt vaak
    als ik iets heb om naar uit te kijken, bijv. als ik de volgende dag op vakantie ga niet. als ik horror heb gekeken wel ;x

    [ bericht aangepast op 7 maart 2011 - 20:02 ]


    Change The Changeable, Accept The Unchangeable, And Remove Yourself From The Unacceptable

    Soms als ik weer enge dingen in me hoofd zit te halen. En dat doe ik te vaak, dus ik ben best vaak bang in het donker. Over 2 weken zijn me ouders een weekend weg. Dat betekend lampen aan en de hond in de gang, haha. Zonder hem zou ik niet eens alleen thuis durven te zijn in het donker.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.