• Hallo mensjes,

    ik had een vraagje.
    Weet iemand van jullie of je een tongpiercing mag zetten als je 16 jaar ben?
    Zonder toestemming van je ouders?
    Het is erg onduidelijk bij mij.
    En ik wil er binnenkort eentje laten zetten.

    Alvast bedankt. (krul)


    "Don't look back, you're not going that way."

    Hier in Amsterdam mag dat vanaf je 15e.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2011 - 23:47 ]


    We accept the love we think we deserve.

    Volgens mij mag je wat voor piercing dan ook vanaf je 16e zonder je ouders toestemming.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Leprechaun schreef:
    Volgens mij mag je wat voor piercing dan ook vanaf je 16e zonder je ouders toestemming.


    Ja, want ik wou hem dan in Amersfoort laten zetten.
    Maar ik weet dus niet of je daarbij toestemming nodig heb.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Verschilt. Toen een vriendin van mij gaatjes in haar oren wilde laten schieten, moest ze alsnog wachten tot haar 18e


    Today will be Girl's Day party with you~

    Over het algemeen niet.


    If I knew you could hear me I would say, 'Our fingerprints don't fade from the lives we touch.'

    Meestal moet je voor een 'normale' (dus bijvoorbeeld geen intiempiercing ofzo) gewoon 16 zijn wil je dat mogen doen zonder toestemming van je ouders. Maar iedere shop heeft weer haar eigen regels, dus ik zou gewoon om info gaan vragen als ik jou was, dan weet je het tenminste zeker. En tegenwoordig zijn ze daar wel veel strenger in geworden en leggen ze de maatstaf gewoon net zo hoog als bij het nemen van een tattoo.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2011 - 1:53 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Normaal gesproken moet je voor een 'normale' (dus bijvoorbeeld geen intiempiercing ofzo) gewoon 16 zijn wil je dat mogen doen zonder toestemming van je ouders. Maar iedere shop heeft weer haar eigen regels, dus ik zou gewoon om info gaan vragen als ik jou was, dan weet je het tenminste zeker. En tegenwoordig zijn ze daar wel veel strenger in geworden en leggen ze de maatstaf gewoon net zo hoog als bij het nemen van een tattoo.


    Hoort een tepelpiercing ook in de sectie intieme piercings? Want vanaf hoe oud mag je die dan? Anders moet ik nog langer wachten.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    (...)

    Hoort een tepelpiercing ook in de sectie intieme piercings? Want vanaf hoe oud mag je die dan? Anders moet ik nog langer wachten.
    Jups ook een intiem en normaal gezien zijn die gewoon vanaf de 18 en wordt daar vrijwel nooit een uitzondering op gemaakt.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Jups ook een intiem en normaal gezien zijn die gewoon vanaf de 18 en wordt daar vrijwel nooit een uitzondering op gemaakt.


    Damnit. ;_;


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ja, als je 16 bent heb je geen toestemming meer nodig van je ouders om een tong/navelpiercing te laten zetten. Ik ga een navelpiercing laten zetten, en mijn ouders hoeven daarvoor niet meer mee voor toestemming, aangezien ik 16 ben. (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    16 dacht ik.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2011 - 11:02 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    ik ben er bijna zeker van dat het pas mag vanaf je 18de,
    ik denk dat je nog toestemming nodig hebt als je 16 bent.

    Dude, ga jij serieus een tepelpiercing zetten?
    Dat is goooooor. -gayhand-


    Has no one told you she's not breathing?