• ja, geef me nou eens een goede reden, waarom wij leven?
    wat is ingodsnaam het nut ervan?
    -je ik stel mezelf altijd zulke vragen als ik depresief ben., ;x-
    Nee, maar sirieus, ik vraag me het steets meer af.
    wat is in godsnaam het nut, van het feit dat ik nu leef?
    of jij, of wie dan ook?
    want als iemand me die reden geeft. beloof ik dat ik nooit meer over de dood zal naadenken., [a]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ik denk dat ook heel vaak.


    Life is a beautiful struggle

    Ik lig zowat elke avond daarover na te denken, maar iedereen heeft zo zijn eigen redenen. Ik denk niet dat iemand weet waarom ze blijven leven, voor roem, voor jezelf, voor andere? Ik weet niet waarom, maar elke dat dat ik opsta denk ik; 'Kut, weer een dag hier. Laat me AUB dood neervallen nu!' Maar als ik s'avond wil gaan slapen, denk ik vaak;'Het gevoel dat ik zit gemist zou hebben, ondragelijk.' Als ik zelfmoord zou plegen nu zou ik zoveel missen, en dan niet alleen mensen.
    Maar om mezelf zinnig te maken, mijn reden om te blijven leven is om andere te helpen, hoe moeilijk het ook is. En ik wil zo graag dingen leren die in het leven gebeuren, niet school ofzo, maar met daden enzo

    Wij leven om de wereld te veranderen? Evolutie? Zoiets..


    Life is hard and then we die

    We leven omdat we ons voor moeten planeten,dat is het doel.
    Dus eigenlijk zouden we het met jan en alleman moeten doen en zo veel mogelijk kinderen moeten krijgen,maar omdat wij zijn geëvolueerd en zo "slim" zijn doen we dat niet meer dus hebben we ons nut verloren. Alleen de natuur loopt op ons achter.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik weet het, maar dat gaat heel weird klinken in jullie oren (ogen) dus hou ik het voor mezelf :]


    No growth of the heart is ever a waste

    TheBoss schreef:
    Ik weet het, maar dat gaat heel weird klinken in jullie oren (ogen) dus hou ik het voor mezelf :]


    Nou ben ik nieuwschierig.

    Cause we're Goddamn blessed (krul) Hallelujah!
    Sorry ;x
    Maarja, omdat wij het snelste zaadje waren ;D


    Alis volat propriis.

    TheBoss schreef:
    Ik weet het, maar dat gaat heel weird klinken in jullie oren (ogen) dus hou ik het voor mezelf :]

    nee, nu ben ik nieuwschierig., vooruit me de gei., vertel op., [a]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Carbonero zei:

    Omdat God het zo wou.. .


    I love you Irem

    Flawless schreef:
    Die vraag is lastig, misschien omdat we hier gewoon moeten zijn? En misschien gewoon het beste ervan moet maken,omdat iedereen toch wel iets specifieks in zen leven wil doen en die droom/doel toch moet waarmaken. Eerlijk gezegd ik denk niet dat hier echt een bepaalde bedoeling achter zit, maar ik zou gewoon het beste ervan maken en die moeilijkheden maken je alleen maar sterker, nadien.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    We leven om doelen te verwezenlijken en om de wereld beter te maken. -uhum-
    Nee, ik zelf denk dat we inderdaad leven om één doel te verwezenlijken.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ik stel die vraag ook altijd
    ooit eens aan mijn juf van het 5de leerjaar gesteld die keek me raar aan


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Mijn biologieleraar zegt dat het doel van het leven is om ons voort te planten, hihi.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2011 - 15:54 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Wij leven, omdat er eer wezen moet zijn, dat overheerst. Er een wezen moet zijn, dat verwoest. Er eem wezen moet zijn, om de belangrijke dingen in het leven te ontrafelen.

    Styles schreef:
    (...)
    maar wie zegt dat god bestaat (cat)


    Het is maar waar je in geloofd hé! :D


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed