• Nou vandaag had ik zo tehoren gekregen van me moeder toen we onderweg waren naar NL, dat een oude man plaats van op zijn rem tedrukken op zijn gas drukte en hij reed gewoon zijn vrouw doodt. Ik schrok hier wel van en toen dacht ik derict van, ik vind dat je om een bepaald leeftijd je rijbewijs moet afnemen. Wie vind dat ook?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    oudere mensen moeten al op een bepaalde leeftijd hun examen opnieuw doen.
    ik denk wel dat dit ongeluk iedereen had kunnen overkomen, het komt niet door de leeftijd.


    Even a white rose has a black shadow.

    Incognito schreef:
    Nou ik denk niet dat deze fout echt door de leeftijd kwam.. door schrik vergis je al gauw met dingen.


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Afnemen is wel heel drastisch. ;o En ook wel oneerlijk, niet? Maar dat je dan nog eens een examen zou moeten afhalen zou inderdaad wel redelijk zijn.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Uggs schreef:
    ik vind dat je rond je 70ste nog een x een examen moet afleggen en op hand van die uitslag wordt dan vastgesteld of je nog mag autorijden.


    rond de 70ste al? mijn opa is nu 94 en (ongeveer) 5 jaar geleden werd zijn rijbewijs afgenomen.


    you only live once

    Incognito schreef:
    Nou ik denk niet dat deze fout echt door de leeftijd kwam.. door schrik vergis je al gauw met dingen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik vind dat ze vooral niet nog meer dingen moeten verbieden en opleggen. Ik heb nu al het gevoel dat ik een hond met een shockband ben. Die fout was volgens mij niet door leeftijd. Het was stom toeval.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik denk niet dat het met leeftijd te maken had. Wel heel erg trouwens.

    Ik vind dat ze ouderen om de 2 tot 5(ofzo) jaar opnieuw examen moeten laten doen. Sommige kunnen gewoon nog goed rijden, en andere zijn een gevaar op de weg.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2011 - 20:56 ]


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Nee.
    Die mensen vechten ieder jaar meer om hun zelfstandigheid te behouden, en terrecht. Hoe zou jij je als volwassenen voelen als je weer afhankelijk wordt van anderen net zoals toen je kind was? Zo verlies je je waardigheid voor een stuk, of zo voelt het toch.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Incognito schreef:
    Nou ik denk niet dat deze fout echt door de leeftijd kwam.. door schrik vergis je al gauw met dingen.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.