• Afgelopen donderdag, vierde uur, Techniek.
    Onze leraar liet zo'n spel zien op het digibord genaamd: 'Wip de kist'.
    Heel veel kinderen lachen (including me), want ik heb ze aangestoken met doordenken. (x Het foute van dat spel was, dat je Tijger Theo moest helpen. (TIJGER, je snapt het wel)
    Toen maakte hij zo'n echte constructrie om het in het echt te laten zien. een jongen uit mijn klas moest als voorbeeld erop, en mijn leraar noemde het: 'Wip de leerling'. (Hij wist dat we doordachten) Hij zei dat ik erop moest, dus ik vraag doodleuk: "Moet ik wippen?"
    Ik ga dus op die wip staan, samen met die jongen, en zeg: "Ik ben aan het wippen met Sander." *gelach* Vraagt Tom, een andere jongen uit de klas: "Is dit je eerste keer?"
    Daarna ruimde onze leraar alles weer op en hij noemde me een 'oversekste puber'.
    (x


    There's power in the words you whisper.

    HAMMERTIME schreef:
    Let me guess, 1e jaars? X:


    Oh, komaan!
    Ik ben laatstejaars en onze klas zou precies hetzelfde denken en zeggen.
    Dit is niet kinderachtig, zelfs volwassenen zouden zo denken, of op z'n minst sommige.
    Welkom in een overgeseksualiseerde maatschappij, want zo te zien had jij dat nog niet door.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    dit is gewoon leuke humor x'D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik ben een 3e jaars en ik zie een paar uit mijn klas dit ook zo doen. Sterker nog, dit gebeurt bijna iedere les x) Soms is het inderdaad wel grappig, maar soms is het echt té afgezaagd. Zoals dat ze voor de honderdste keer een pen in mijn kontspleet probeerden te drukken, terwijl ik het de eerste keer al niet meer leuk vond. Er zitten echt een paar kinderachtige jongens in mijn klas, maar ja...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Arrow schreef:
    Ik ben een 3e jaars en ik zie een paar uit mijn klas dit ook zo doen. Sterker nog, dit gebeurt bijna iedere les x) Soms is het inderdaad wel grappig, maar soms is het echt té afgezaagd. Zoals dat ze voor de honderdste keer een pen in mijn kontspleet probeerden te drukken, terwijl ik het de eerste keer al niet meer leuk vond. Er zitten echt een paar kinderachtige jongens in mijn klas, maar ja...

    meisjes plagen zoentjes vragen (krul)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Geniaal D:


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Ghehe.


    Food.

    Geniaal!

    Bij ons in techniek valt er ook altijd wel telachen xd


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    HAMMERTIME schreef:
    Let me guess, 1e jaars? X:

    Alsof je dat daarna niet meer hebt. ^^ Ik zit in het 3e en de jongens hebben het bijna over niets anders.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Dat zie ik onze klas ook wel doen:Y) En ik zit in de 4e waar sommigen al 18 zijn!


    To live would be an awfully big adventure

    Socrates schreef:
    Hahahahahahah, geweldig :'D


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Square schreef:
    Haha, hij vroeg er ook gewoon om. x'D


    Save me from myself.

    Haha. Geniaal.

    Onze techniekleraar doet eerst en denkt dan na.
    Mijn vriendinnen waren nog niet zo ver met hun werkstuk en hij liep er dus heen en zei: 'Is dat jullie werkstuk?'
    Zij: 'Ja?'
    Hij: 'Oh... Schiet je dan wel op, want de meesten komen onderhand wel klaar.'


    Our perspective only changes when we change our position.

    Square schreef:
    Haha, hij vroeg er ook gewoon om. x'D


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.