• Goedemorgen Quizlet en users! Het is weer een mooie dag vandaag, althans, dat denk ik want mijn gordijnen zijn nog dicht. (Lang leve de IPod.)(cat)
    Hebben jullie lekker geslapen? En gaan jullie nog leuke dingetjes doen?(:


    This was Marleen speaking, live from her bed!

    [ bericht aangepast op 5 maart 2011 - 8:24 ]


    everything, in time

    Het slapen was heeerlijk, en ik ga lekker schrijven vandaag aan een stuk door. Yay!!


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Nee & niks :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ja & ik moet huiswerk maken,kamer opruimen/stofzuigen en fiets controleren(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Haha. Goedemiddag ondertussen. (:
    IK ga iets leren, een doos schilderen, prentjes uitknippen en hopelijk kleuren kiezen voor mijn kamer. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    hmm.. nagenieten van vannacht . _O_


    Life is a beautiful struggle

    Ruocco schreef:
    Nee & niks :'D

    Square schreef:
    Goedemorgen! (:
    En ik ga vandaag waarschijnlijk zoveel mogelijk niks doen. Schrijven, tv kijken, lezen. :'D


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    hoi marleentje :') ik ga luieren vandaag xD


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Wij zijn naar een nieuw huis gaan kijken in de morgen ;'D


    effort never betrays you

    Ik ben pas een uurtje wakker (;
    Straks is er bij ons in de garage een of ander mini 'feestje' waar we gaan barbecuen en morgen ook.
    En verder ga ik in de middag, misschien, carnavallen en vanavond ook.


    Me so good.

    Ik heb slecht geslapen en ik ga zo naar de stad shoppen en dan blijven er 2 vriendinnen bij mij eten, en dan gaan we rond 8 uur naar een andere vriendin en dan gaan we daar voorzitten en dan partyennnn _O_


    -

    Goedemiddag ondertussen (:
    Ik heb heel lekker geslapen en vandaag ga ik rusten en vanavond ga ik uit : D


    Never run out of reasons to smile...

    Goedemiddag! Ik ben net wakker en lig nu nog steeds in bed, omdat ik lui ben!
    En ehm, ik heb nog geen idee wst ik vandaag ga doen, gewoon luieren denk ik. (: