• Goedemorgen Quizlet en users! Het is weer een mooie dag vandaag, althans, dat denk ik want mijn gordijnen zijn nog dicht. (Lang leve de IPod.)(cat)
    Hebben jullie lekker geslapen? En gaan jullie nog leuke dingetjes doen?(:


    This was Marleen speaking, live from her bed!

    [ bericht aangepast op 5 maart 2011 - 8:24 ]


    everything, in time

    Normaal moest ik vandaag gaan werken. Maar omdat ik nog wat ziek ben blijf ik thuis.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik ga vandaag helemaaal niks doen! (nerd)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Goedemorgen, ik ben al uit bed, haha.
    Normaal zou ik nu al in de auto zitten (vanaf kwart over 8) op weg naar sporttraining die ik van 9 tot 11 heb. Dan zou ik vanaf 11 uur naar het huis van mijn trainster gaan en daar de paarden verzorgen die we met de vereniging gebruiken en daarna zou ik van half 2 tot half 4 training hebben, om rond half 5 weer thuis te zijn.
    Alleen nu is mijn trainster met haar dochters naar een training toe die georganiseerd is voor door de bond -het is alleen voor de besten van Nederland-. Dus nu kan ik de hele ochtend niets doen en ga ik 's middags naar de sportschool :')


    To live would be an awfully big adventure

    Naar school? Maar het is freaking zaterdag!ö


    everything, in time

    goedemorgen Marleen, dit is Lauren vanuit locatie haar kamer! ik kan u melden dat het weer grijzig is, maar mij niet gaat beletten veel te veel ijs te gaan eten en gaan shoppen! tegen halfzes verwacht men een stormloop aan papparazi op lijn Gent St Pieters- Antwerpen Centraal want de twee supersterren Lauren Rose Samuels en Samii McClout gaan op bezoek bij collega's Lori Streed en LA Jones aka de sexyheid zelve, waar ze zich zullen klaarmaken om morgen naar Vorst Nationaal te gaan, te Brussel, voor het concert van Taylor Swift bij te wonen!
    om 12 u verwacht men een lichte storing in het gsm netwerk omdat Lauren Rose Samuels enorm veel gaat moeten sms'en om tegen te houden dat ze zielig aan de deur van haar ex gaat liggen huilen, dat trouwens veel te dict bij station G'bergen is!
    dit was uw reporter Lauren, en ik wens u nog een prettige dag!
    -over en uit-


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik heb lekker geslapen :Y)


    en vandaag ga ik een krullebol meeten!!!! :Y)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Goedemooorgeeen (:
    Ik heb lekker geslapen :Y) Ook al was ik half 7 wakker...
    Vandaag ga ik: uuhh eten, laptoppen, schrijven en heel veel leren voor de toetsweek --'
    (krul)


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Mooooorgen (yeah)
    Ik heb Heeeeeeerlijk geslapen!

    Ik moet vandaag nog een AK presentatie maken en al mijn huiswerk voor volgende week, want morgen heb ik een wedstrijd.
    Ik ben van plan dit snel te doen, want ik wil ook nog even winkels afneuzen (A)


    Happy Birthday my Potter!

    Goedemorgen! Ik ben ook opgestaan met mijn muziek luid op en de gordijnen nog helemaal dicht.
    Ik ben momenteel home alone, straks naar gitaarles en vanavond niets speciaals.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ik heb héél slecht geslapen en mijn keel doet echt pijn, maar ik ga vanmiddag lekker naar de film met mijn vriendin dus dat is beter (:


    Your call, Detective Shinypants.

    Armistice schreef:
    Ik ga vandaag helemaaal niks doen! (nerd)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    ik ga carnaval vieren


    macerena!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ga zo eerst winkelen en dan naar scouting. (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voetballen :D


    Learn who you are before someone tells you who you should be.

    Idiotic schreef:
    Voetballen :D


    Jaloers. Mijn wedstrijd is afgelast.

    Ik ga vandaag inkopen doen voor school.
    Heb 4 rode boa's nodig.
    En zo'n temperatuur meet ding.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.