• mensen als je niet tegen zeikende berichten kan lees dit dan niet!
    is iedereen tegenwoordig geen fan meer?
    ik vind het zo jammer dat een heleboel schrijvers stoppen met schrijven omdat ze gewoon geen fan meer zijn.:(
    ik dacht dat deze site grootendeels voor tokio hotel was.
    maar justin bieber heeft het overgenomen.
    ikben ook fan van hem hoor. daar niet van.
    (voor de beliebers onder ons; keep going girls!:D)
    maar ik mis tokio hotel. en ik weet het. ja ik jank.
    maar volgens mij ben ik niet de enige.:X
    en ik zit hier echt mee. ik ben wel blij dat ik het kwijt kan ik deze topic. en ik hoop dat mensen me begrijpen en het met me eens zijn.
    want ik mis ze echt.(H)

    ~
    aan haat reacties heb ik nu echt geen behoefte aan.


    steel mijn eten en ik eet jou. :)

    Ik mis ze ook hoor!
    Over het algemeen denk ik nog maar weinig aan hun, aan al die verhalen en tokio hotel topics, maar soms dan haal je herinneringen naar boven en dan denk je aan die leuke tijd met verhaaltjes schrijven & lezen, en topics maken...
    Maar tja, het leven verandert nu eenmaal. Ik zit tegenwoordig niet meer zoveel op quizlet, maar ik heb zo het gevoel dat alle tokio hotel fans van 2-3 jaar geleden simpelweg niet meer op quizlet zitten, en dat je nu gewoon hetzelfde symptoom hebt als toen, maar dan met Bieber. 13 jarige meisjes (en jongens) die samen daarover praten en verhalen schrijven etc.
    Mijn mening


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Kijk, ik vind het niet erg dat ze geen fan meer zijn, dat is totaal hun eigen keuze. Maar wat ik rot vind, is dat de goede verhalen weg zijn! Er is niks leuks meer te lezen, tenminste niet wat ik leuk vind ):

    xjustxmyself schreef:
    Ik mis ze ook hoor!
    Over het algemeen denk ik nog maar weinig aan hun, aan al die verhalen en tokio hotel topics, maar soms dan haal je herinneringen naar boven en dan denk je aan die leuke tijd met verhaaltjes schrijven & lezen, en topics maken...
    Maar tja, het leven verandert nu eenmaal. Ik zit tegenwoordig niet meer zoveel op quizlet, maar ik heb zo het gevoel dat alle tokio hotel fans van 2-3 jaar geleden simpelweg niet meer op quizlet zitten, en dat je nu gewoon hetzelfde symptoom hebt als toen, maar dan met Bieber. 13 jarige meisjes (en jongens) die samen daarover praten en verhalen schrijven etc.
    Mijn mening


    Ik ben al bijna 4 jaar Tokio Hotel fan dus de fans van 2-3 jaar geleden, zijn zeker niet weg. Misschien zijn het er wat minder geworden maar allemaal weg zijn ze niet, hoor! ;D

    Weetje wat het is :'D
    Ik ben gewoon volwassener geworden.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Socrates schreef:
    Weet je wat het is? Ze zijn zo ongelooflijk veranderd. Ik ben niet de enige die het idee krijgt dat ze niet meer zoveel hun eigen zijn als vroeger, dat de muziekbusiness hun idealen voor de band heeft doorgedramd. Hun muziek en kledingsstijl zijn veranderd, en er zijn een boel fans die dat jammer vinden. Vergelijk nummers als Ich brech aus eens met Dogs unleashed. Ik kan me heel goed voorstellen dat je, wanneer je Ich brech aus prachtig vindt, Dogs unleashed niet goed vindt. En zo alleen een voorbeeld.
    Persoonlijk houd ik nog altijd van Tokio Hotel, vooral hun oude stijl vind ik geweldig. Ik blijf over ze schrijven, whatever, omdat ik altijd hun oude stijl blijf adoreren.
    Ze zijn gewoon ab-nor-maal veranderd. Dat is waar de meeste oude fans afhaken...

    Als je Ich brech aus vergelijkt met Lass die Hunden los, zie je inderdaad dat ze veel veranderd zijn. In ‘Ich brech aus’ hadden ze enkel een grote bek en deden ze heel stoer, maar in ‘Lass die Hunden los’ pratten ze over dat gene wat ze na 7 jaar strontbeu zijn en dat is dat anderen mensen altijd hun leven probeerde te controleren en te regeren inclusief fans, zogenaamde vrienden en hun platenmaatschappij. Die tekst komt heel lacherig over, maar het gaat juist om die diepgenestelde boodschap erachter. Als je beter kijkt en ziet, zie je dat ze nu tenminste hun ding doen en nu pas eindelijk zichzelf zijn. Beetje jammer dat veel mensen dus precies het tegenovergestelde denken (krul)(nerd). En ze zijn inderdaad veranderd en zomaar ineens volwassen geworden, vind ik ook niet zo vreemd als je kijkt naar de kutzooi die ze de afgelopen paar jaar over zich heen hebben gehad. Ook al hebben ze daar indirect zelf voor gekozen dat weet ik ook wel :3. Je hebt nu gewoon een heel ander perspectief en denkwijze nodig om de jongens en hun lyrics nog te begrijpen en zo ver komen heel veel tieners niet (verder niet bot bedoeld, maar ik denk dat je daar nu eenmaal enige mensenkennis voor nodig hebt denk ik en ik heb het niet over álle tieners hier :3), dus daarom snappen ze de jongens niet meer, wat ze vroeger wel dachten te doen en daarom gooien ze het maar op ‘ze zijn zoveel veranderd’ of ‘ze zijn vet arrogant geworden’, en dat alles door Amerika. Terwijl ik persoonlijk denk dat er niets is wat ze meer met beide benen op de grond gezet heeft dan de doorbaak in Amerika.

    @OT. Er zijn inderdaad nog ontzettend vele goede verhalen. Je moet gewoon even zoeken. En mensen veranderen van smaak en stijl als ze ouder worden. Tokio Hotel was een soort rage waarvan te verwachten was dat die net zo snel weer over zou waaien als dat die gekomen was. Zo gaat dat nu eenmaal ben ik bang. Maar er zijn er nog genoeg die hun muziek nog wel veel luisteren en nog veel verhalen schrijven, er wordt nu gewoon veel minder uitbundig over gesproken en daarom valt het misschien wel iets minder op (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    ik ben nooit een fan geweest =]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik zal altijd fan blijven, wat er ook gebeurt. (:

    Het gaat tenslotte vooral om de muziek hier, hè mensen. en niet alleen om het uiterlijk/stylen van de jongens. Maar hee, dat ben ik dan.

    Ik ben dan zo'n persoon die zich zorgen gaat maken als de jongens eens wat slechter uitzien qua gezondheid. Ik ben gek, weet ik. (krul)


    Real friends are hard to find, but even harder to keep.

    Ik luister niet naar Justin Bieber, en ook niet naar Tokio Hotel (okee, th misschien eens in de 2 jaar... :X)
    Maar ik geef toe dat ik al die dingen van Tokie Hotel toch wel af en toe mis op deze site :')


    Change The Changeable, Accept The Unchangeable, And Remove Yourself From The Unacceptable

    je kan er wel een paar vinden hoor
    maar ik vind het niet erg


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Als je Ich brech aus vergelijkt met Lass die Hunden los, zie je inderdaad dat ze veel veranderd zijn. In ‘Ich brech aus’ hadden ze enkel een grote bek en deden ze heel stoer, maar in ‘Lass die Hunden los’ pratten ze over dat gene wat ze na 7 jaar strontbeu zijn en dat is dat anderen mensen altijd hun leven probeerde te controleren en te regeren inclusief fans, zogenaamde vrienden en hun platenmaatschappij. Die tekst komt heel lacherig over, maar het gaat juist om die diepgenestelde boodschap erachter. Als je beter kijkt en ziet, zie je dat ze nu tenminste hun ding doen en nu pas eindelijk zichzelf zijn. Beetje jammer dat veel mensen dus precies het tegenovergestelde denken (krul)(nerd). En ze zijn inderdaad veranderd en zomaar ineens volwassen geworden, vind ik ook niet zo vreemd als je kijkt naar de kutzooi die ze de afgelopen paar jaar over zich heen hebben gehad. Ook al hebben ze daar indirect zelf voor gekozen dat weet ik ook wel :3. Je hebt nu gewoon een heel ander perspectief en denkwijze nodig om de jongens en hun lyrics nog te begrijpen en zo ver komen heel veel tieners niet (verder niet bot bedoeld, maar ik denk dat je daar nu eenmaal enige mensenkennis voor nodig hebt denk ik en ik heb het niet over álle tieners hier :3), dus daarom snappen ze de jongens niet meer, wat ze vroeger wel dachten te doen en daarom gooien ze het maar op ‘ze zijn zoveel veranderd’ of ‘ze zijn vet arrogant geworden’, en dat alles door Amerika. Terwijl ik persoonlijk denk dat er niets is wat ze meer met beide benen op de grond gezet heeft dan de doorbaak in Amerika.

    @OT. Er zijn inderdaad nog ontzettend vele goede verhalen. Je moet gewoon even zoeken. En mensen veranderen van smaak en stijl als ze ouder worden. Tokio Hotel was een soort rage waarvan te verwachten was dat die net zo snel weer over zou waaien als dat die gekomen was. Zo gaat dat nu eenmaal ben ik bang. Maar er zijn er nog genoeg die hun muziek nog wel veel luisteren en nog veel verhalen schrijven, er wordt nu gewoon veel minder uitbundig over gesproken en daarom valt het misschien wel iets minder op (nerd).


    Amen! (nerd)


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Hmm, Tokio Hotel is gewoon niet zo populair meer als vroeger.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Even voor de duidelijkheid: deze site was niet grotendeels voor Tokio Hotel bedoeld.
    Ik mis Tokio Hotel niet echt, er staan nog genoeg verhalen, ook al lopen ze misschien niet meer, je kunt ze nog steeds lezen. Echt, ik denk niet dat je ook maar 5% van alle TH-verhalen hebt gelezen.

    Maar als je ze toch mist kun je altijd op tokiohotelholland.eu kijken.


    Felix

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Als je Ich brech aus vergelijkt met Lass die Hunden los, zie je inderdaad dat ze veel veranderd zijn. In ‘Ich brech aus’ hadden ze enkel een grote bek en deden ze heel stoer, maar in ‘Lass die Hunden los’ pratten ze over dat gene wat ze na 7 jaar strontbeu zijn en dat is dat anderen mensen altijd hun leven probeerde te controleren en te regeren inclusief fans, zogenaamde vrienden en hun platenmaatschappij. Die tekst komt heel lacherig over, maar het gaat juist om die diepgenestelde boodschap erachter. Als je beter kijkt en ziet, zie je dat ze nu tenminste hun ding doen en nu pas eindelijk zichzelf zijn. Beetje jammer dat veel mensen dus precies het tegenovergestelde denken (krul)(nerd). En ze zijn inderdaad veranderd en zomaar ineens volwassen geworden, vind ik ook niet zo vreemd als je kijkt naar de kutzooi die ze de afgelopen paar jaar over zich heen hebben gehad. Ook al hebben ze daar indirect zelf voor gekozen dat weet ik ook wel :3. Je hebt nu gewoon een heel ander perspectief en denkwijze nodig om de jongens en hun lyrics nog te begrijpen en zo ver komen heel veel tieners niet (verder niet bot bedoeld, maar ik denk dat je daar nu eenmaal enige mensenkennis voor nodig hebt denk ik en ik heb het niet over álle tieners hier :3), dus daarom snappen ze de jongens niet meer, wat ze vroeger wel dachten te doen en daarom gooien ze het maar op ‘ze zijn zoveel veranderd’ of ‘ze zijn vet arrogant geworden’, en dat alles door Amerika. Terwijl ik persoonlijk denk dat er niets is wat ze meer met beide benen op de grond gezet heeft dan de doorbaak in Amerika.

    @OT. Er zijn inderdaad nog ontzettend vele goede verhalen. Je moet gewoon even zoeken. En mensen veranderen van smaak en stijl als ze ouder worden. Tokio Hotel was een soort rage waarvan te verwachten was dat die net zo snel weer over zou waaien als dat die gekomen was. Zo gaat dat nu eenmaal ben ik bang. Maar er zijn er nog genoeg die hun muziek nog wel veel luisteren en nog veel verhalen schrijven, er wordt nu gewoon veel minder uitbundig over gesproken en daarom valt het misschien wel iets minder op (nerd).
    Kirsten hallelujah (krul)

    [ bericht aangepast op 8 maart 2011 - 17:53 ]


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    I'm still a Tokio Hotel fan! (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ja de tijden veranderen... en je hoort ook zo weinig van ze!!!!
    maar Q is toch nooit voor th gemaakt???
    als je goede verhalen wilt moet je niet zoeken op Tokio hotel maar op de naam van een van de vier.


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt