• mensen als je niet tegen zeikende berichten kan lees dit dan niet!
    is iedereen tegenwoordig geen fan meer?
    ik vind het zo jammer dat een heleboel schrijvers stoppen met schrijven omdat ze gewoon geen fan meer zijn.:(
    ik dacht dat deze site grootendeels voor tokio hotel was.
    maar justin bieber heeft het overgenomen.
    ikben ook fan van hem hoor. daar niet van.
    (voor de beliebers onder ons; keep going girls!:D)
    maar ik mis tokio hotel. en ik weet het. ja ik jank.
    maar volgens mij ben ik niet de enige.:X
    en ik zit hier echt mee. ik ben wel blij dat ik het kwijt kan ik deze topic. en ik hoop dat mensen me begrijpen en het met me eens zijn.
    want ik mis ze echt.(H)

    ~
    aan haat reacties heb ik nu echt geen behoefte aan.


    steel mijn eten en ik eet jou. :)

    Ik merk ook dat er tegenwoordig veel minder TH-stories zijn en veel meer JB en Twilight. Ergens vind ik dat wel jammer omdat ik deels hier op ben gegaan omdat hier veel fans zijn, maar je kan het niet tegen houden dat er nieuwe dingen zijn die "hot" zijn en waar mensen graag over willen schrijven.
    Maar ik zal trouw stories met TH erin blijven schrijven :3

    [ bericht aangepast op 10 maart 2011 - 23:38 ]


    Be my Louis and I be your Eleanor

    hmm,, mensen veranderen,, krijgen een andere smaak dus gaan ook naar andere muziek luisteren.
    de jongens veranderen, kwa uiterlijk maar ook kwa muziek (vind ik).
    Sommige houden er van en sommige niet, zo gaat het eenmaal.
    Maar als je idd goed kijkt zie je dat er nog wel een aantal zijn hoor.
    Ik hier val er bijvoorbeeld ook onder.
    Maar om er voor te huilen vind ik zelf ook overdreven? Kan zijn dat jij dat van niet vind, maar naar mijn mening is het zo.
    Misschien mag het nu wat minder zijn dan in het begin, maar er zijn ook veel nieuwe beroemdheden bij gekomen die hun leuker vinden. Het is niet dat tokio hotel nou zoveel fans verliest, ik weet zeker dat er ook nieuwe bijkomen, en dat is denk ik wel zo bij allerlei andere artiesten?


    Nvt

    BillTopia schreef:
    Het is hun keuze om geen fan meer te zijn, daar heb je geen grip op. Ik ben zelf ook nog fan. Maar de meeste verhalen die ik lees zijn ook van TH en die zijn niet gestopd.


    (Be)lieve in (you)rself

    Socrates schreef:
    Weet je wat het is? Ze zijn zo ongelooflijk veranderd. Ik ben niet de enige die het idee krijgt dat ze niet meer zoveel hun eigen zijn als vroeger, dat de muziekbusiness hun idealen voor de band heeft doorgedramd. Hun muziek en kledingsstijl zijn veranderd, en er zijn een boel fans die dat jammer vinden. Vergelijk nummers als Ich brech aus eens met Dogs unleashed. Ik kan me heel goed voorstellen dat je, wanneer je Ich brech aus prachtig vindt, Dogs unleashed niet goed vindt. En zo alleen een voorbeeld.
    Persoonlijk houd ik nog altijd van Tokio Hotel, vooral hun oude stijl vind ik geweldig. Ik blijf over ze schrijven, whatever, omdat ik altijd hun oude stijl blijf adoreren.
    Ze zijn gewoon ab-nor-maal veranderd. Dat is waar de meeste oude fans afhaken...


    Numbers.

    ik ben ook gestopt met verhalen schrijven...
    omdat ik gewoon de inspiratie niet meer voor heb.. want het is steeds hetzelfde XD liefdesverhaal, twincest en dat soort dingen
    dus ik lees liever dan ik het zelf doe!!!
    en misschien zijn der wel meer mensen die daar zo over denken..
    maar wat maak het uit?
    als ze geen fan meer zijn zolang jij maar op het moment fan bent is het goed ^^


    Special Love <3

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Als je Ich brech aus vergelijkt met Lass die Hunden los, zie je inderdaad dat ze veel veranderd zijn. In ‘Ich brech aus’ hadden ze enkel een grote bek en deden ze heel stoer, maar in ‘Lass die Hunden los’ pratten ze over dat gene wat ze na 7 jaar strontbeu zijn en dat is dat anderen mensen altijd hun leven probeerde te controleren en te regeren inclusief fans, zogenaamde vrienden en hun platenmaatschappij. Die tekst komt heel lacherig over, maar het gaat juist om die diepgenestelde boodschap erachter. Als je beter kijkt en ziet, zie je dat ze nu tenminste hun ding doen en nu pas eindelijk zichzelf zijn. Beetje jammer dat veel mensen dus precies het tegenovergestelde denken (krul)(nerd). En ze zijn inderdaad veranderd en zomaar ineens volwassen geworden, vind ik ook niet zo vreemd als je kijkt naar de kutzooi die ze de afgelopen paar jaar over zich heen hebben gehad. Ook al hebben ze daar indirect zelf voor gekozen dat weet ik ook wel :3. Je hebt nu gewoon een heel ander perspectief en denkwijze nodig om de jongens en hun lyrics nog te begrijpen en zo ver komen heel veel tieners niet (verder niet bot bedoeld, maar ik denk dat je daar nu eenmaal enige mensenkennis voor nodig hebt denk ik en ik heb het niet over álle tieners hier :3), dus daarom snappen ze de jongens niet meer, wat ze vroeger wel dachten te doen en daarom gooien ze het maar op ‘ze zijn zoveel veranderd’ of ‘ze zijn vet arrogant geworden’, en dat alles door Amerika. Terwijl ik persoonlijk denk dat er niets is wat ze meer met beide benen op de grond gezet heeft dan de doorbaak in Amerika.

    @OT. Er zijn inderdaad nog ontzettend vele goede verhalen. Je moet gewoon even zoeken. En mensen veranderen van smaak en stijl als ze ouder worden. Tokio Hotel was een soort rage waarvan te verwachten was dat die net zo snel weer over zou waaien als dat die gekomen was. Zo gaat dat nu eenmaal ben ik bang. Maar er zijn er nog genoeg die hun muziek nog wel veel luisteren en nog veel verhalen schrijven, er wordt nu gewoon veel minder uitbundig over gesproken en daarom valt het misschien wel iets minder op (nerd).


    Mooi gezegd/getypt :Y)

    Tja nu is het justin bieber,kan je er niet tegen ga dna naar een andere site
    doe lekker boeien


    Sexy lips dirty hips nice ass sexy smile it's bieber style.

    hoh ik vind dat ze zo van stijl zijn veranderd dat het niet meer echt mijn stijl is. Ik hou niet meer van hun muziek als vroeger, die nieuwe beat daarin kan ik gewoon niet af. En hahja ze zijn hun zo anders beginnen kleden, wat uiteindelijk hun keuze is, maar ik vind Bill gewoon niet meer mooi, terwijl ik dat vroeger zo'n scheetje vond. x')
    Maarja ik ben gewoon niet voor hun nieuwe muziek, dus ik ben wat minder fan geworden, maar hun oude nummers vind ik nog steeds mooi en soms luister ik er wel nog es naar al luister ik nu meer naar zwaardere muziek omdat ik dat nu veel liever hoor.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2011 - 12:29 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Als je Ich brech aus vergelijkt met Lass die Hunden los, zie je inderdaad dat ze veel veranderd zijn. In ‘Ich brech aus’ hadden ze enkel een grote bek en deden ze heel stoer, maar in ‘Lass die Hunden los’ pratten ze over dat gene wat ze na 7 jaar strontbeu zijn en dat is dat anderen mensen altijd hun leven probeerde te controleren en te regeren inclusief fans, zogenaamde vrienden en hun platenmaatschappij. Die tekst komt heel lacherig over, maar het gaat juist om die diepgenestelde boodschap erachter. Als je beter kijkt en ziet, zie je dat ze nu tenminste hun ding doen en nu pas eindelijk zichzelf zijn. Beetje jammer dat veel mensen dus precies het tegenovergestelde denken (krul)(nerd). En ze zijn inderdaad veranderd en zomaar ineens volwassen geworden, vind ik ook niet zo vreemd als je kijkt naar de kutzooi die ze de afgelopen paar jaar over zich heen hebben gehad. Ook al hebben ze daar indirect zelf voor gekozen dat weet ik ook wel :3. Je hebt nu gewoon een heel ander perspectief en denkwijze nodig om de jongens en hun lyrics nog te begrijpen en zo ver komen heel veel tieners niet (verder niet bot bedoeld, maar ik denk dat je daar nu eenmaal enige mensenkennis voor nodig hebt denk ik en ik heb het niet over álle tieners hier :3), dus daarom snappen ze de jongens niet meer, wat ze vroeger wel dachten te doen en daarom gooien ze het maar op ‘ze zijn zoveel veranderd’ of ‘ze zijn vet arrogant geworden’, en dat alles door Amerika. Terwijl ik persoonlijk denk dat er niets is wat ze meer met beide benen op de grond gezet heeft dan de doorbaak in Amerika.

    @OT. Er zijn inderdaad nog ontzettend vele goede verhalen. Je moet gewoon even zoeken. En mensen veranderen van smaak en stijl als ze ouder worden. Tokio Hotel was een soort rage waarvan te verwachten was dat die net zo snel weer over zou waaien als dat die gekomen was. Zo gaat dat nu eenmaal ben ik bang. Maar er zijn er nog genoeg die hun muziek nog wel veel luisteren en nog veel verhalen schrijven, er wordt nu gewoon veel minder uitbundig over gesproken en daarom valt het misschien wel iets minder op (nerd).

    Ik ben het toch niet helemaal met je eens, vroeger hadden ze ook liedjes waar ze honderd procent hun gevoel in legden, zo had je Vergessene Kinder. Bill weende zo vaak tijdens dat lied en ik begreep perfect waarom, want ik zag mijn eigen waarheid in dat lied en het was redelijk goed te vergelijken met het hemsen (of dat denk ik toch) in het Engels had die dat dan niet, maar tjah die Engelse songs waren ook zo emotieloos. En goed ze zijn nu voor hunzelf opgekomen en zijn meer hun ding gaan doen, maar ik denk dat de sound in hun 'nieuwe' songs ook een beetje een probeersel zijn omdat ze 3 albums hadden uitgebracht die gewoon dezelfde sound hadden. Ze zijn een beetje de mist ingegaan bij vele fans opdat de stap te groot was, sounds veranderen moet je gelijk aan doen. En die kledingsstijl, tjah dat is hun eigen keuze, al vond ik Bill sexier met zijn rock look. Ik inspireerde mijn daar zo vaak op omdat ie zo'n leuke combinatie kon maken en nu heb ik dat niet meer omdat ik zijn nieuwe stijl niet zo goed afkan. Maar ik geef ook eerlijk toe dat ik volwassender ben geworden en zij ook en om het mooi te zeggen we een beetje uit elkaar gegroeid zijn. :)
    Ik luister nu naar heel andere muziek en Tokio Hotel was mijn grondlegger. :) Dus ik ben ze zeker dankbaar. Het was niet makkelijk om fan te zijn van hen in die tijd, maar ik ben er zo zelfzekender van geworden en ik heb mijn ware aard gevonden ofzo. En zo veel leuke vrienden gemaakt.

    Ik ging even OT op je comment, sorry hiervoor. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Kerrang schreef:
    (...)
    Ik ben het toch niet helemaal met je eens, vroeger hadden ze ook liedjes waar ze honderd procent hun gevoel in legden, zo had je Vergessene Kinder. Bill weende zo vaak tijdens dat lied en ik begreep perfect waarom, want ik zag mijn eigen waarheid in dat lied en het was redelijk goed te vergelijken met het hemsen (of dat denk ik toch) in het Engels had die dat dan niet, maar tjah die Engelse songs waren ook zo emotieloos. En goed ze zijn nu voor hunzelf opgekomen en zijn meer hun ding gaan doen, maar ik denk dat de sound in hun 'nieuwe' songs ook een beetje een probeersel zijn omdat ze 3 albums hadden uitgebracht die gewoon dezelfde sound hadden. Ze zijn een beetje de mist ingegaan bij vele fans opdat de stap te groot was, sounds veranderen moet je gelijk aan doen. En die kledingsstijl, tjah dat is hun eigen keuze, al vond ik Bill sexier met zijn rock look. Ik inspireerde mijn daar zo vaak op omdat ie zo'n leuke combinatie kon maken en nu heb ik dat niet meer omdat ik zijn nieuwe stijl niet zo goed afkan. Maar ik geef ook eerlijk toe dat ik volwassender ben geworden en zij ook en om het mooi te zeggen we een beetje uit elkaar gegroeid zijn. :)
    Ik luister nu naar heel andere muziek en Tokio Hotel was mijn grondlegger. :) Dus ik ben ze zeker dankbaar. Het was niet makkelijk om fan te zijn van hen in die tijd, maar ik ben er zo zelfzekender van geworden en ik heb mijn ware aard gevonden ofzo. En zo veel leuke vrienden gemaakt.

    Ik ging even OT op je comment, sorry hiervoor. :)
    Yeah I know. Die oude nummers hebben ook heel veel gevoel, ontzettend veel en puur gevoel zelfs. Ik zeg ook niet dat dat niet zo is (nerd). Maar die uitspraken, schreeuwen en kreten vroeger, daar doelde ik op. En het feit dat mensen de muziek nu niet meer begrijpen en waarom. (krul)

    [ bericht aangepast op 23 maart 2011 - 12:45 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Acceptance schreef:
    Ze zijn veranderd, we groeien op.. en ja.. daar kan je weinig aan doen. Ik was vroeger die-hard. Nu echt niet meer.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Yeah I know. Die oude nummers hebben ook heel veel gevoel, ontzettend veel en puur gevoel zelfs. Ik zeg ook niet dat dat niet zo is (nerd). Maar die uitspraken, schreeuwen en kreten vroeger, daar doelde ik op. En het feit dat mensen de muziek nu niet meer begrijpen en waarom. (krul)
    ik zou moeten beter luisteren om ze begrijpen, maar door die sound kan ik het gewoon niet meer. Geisterfarher is prachtig, dat geef ik eerlijk toe al heb ik geen idee waarover het persoonlijk bij hun gaat. Ik begrijp het lied wel, maar niet de link met hun. ze zijn niet meer zo mijn stijl en daarom heb ik het gevoel zo niet meer. :)
    Maar ik begrijp volkomen wat je bedoelt. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ik vond de oude tokio hotel leuk maar de nieuwe tokio hotel vind ik helemaal geweldig ik ben 3 jaar geleden fan geworden en toen heb ik een jaartje gehad (toen waren ze nog de oude th) dat ik ze niet meer zo leuk vond en nu dat ik het album Humanoid heb gehoord en ook heb gekocht vind ik ze weer helemaal geweldig ik hou van hun nieuwe stijl en ik vind het ook jammer dat er geen nieuwe th verhalen wordt geschreven


    Live like there's no tomorrow

    Ze hebben gewoon hun uiterlijk een muziek veranderd, daar knappen sommige fans op af,(ik niet, ik ben al 6 jaar fan) Sja, dat is ind jammer


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    @Adrenochrome47
    ik wete neity of je het weet maar dit is hun neiwue stijl de vroge stijl was neuit hoe hun zijn dat hebben ze zelf gezegt. ze zijn nu meer zichzelf en deze stijl hoort dat bij en ik vind die leuk


    Live like there's no tomorrow