• mensen als je niet tegen zeikende berichten kan lees dit dan niet!
    is iedereen tegenwoordig geen fan meer?
    ik vind het zo jammer dat een heleboel schrijvers stoppen met schrijven omdat ze gewoon geen fan meer zijn.:(
    ik dacht dat deze site grootendeels voor tokio hotel was.
    maar justin bieber heeft het overgenomen.
    ikben ook fan van hem hoor. daar niet van.
    (voor de beliebers onder ons; keep going girls!:D)
    maar ik mis tokio hotel. en ik weet het. ja ik jank.
    maar volgens mij ben ik niet de enige.:X
    en ik zit hier echt mee. ik ben wel blij dat ik het kwijt kan ik deze topic. en ik hoop dat mensen me begrijpen en het met me eens zijn.
    want ik mis ze echt.(H)

    ~
    aan haat reacties heb ik nu echt geen behoefte aan.


    steel mijn eten en ik eet jou. :)

    Nouja, er zijn er geloof ik wel wat minder sinds Twilight werd uitgebracht.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Als je goed zoekt, vind je er nog mooie, hoor.
    Vooral die oude zijn vaak mooi. :3


    Has no one told you she's not breathing?

    Het is hun keuze om geen fan meer te zijn, daar heb je geen grip op. Ik ben zelf ook nog fan. Maar de meeste verhalen die ik lees zijn ook van TH en die zijn niet gestopd.

    Weet je wat het is? Ze zijn zo ongelooflijk veranderd. Ik ben niet de enige die het idee krijgt dat ze niet meer zoveel hun eigen zijn als vroeger, dat de muziekbusiness hun idealen voor de band heeft doorgedramd. Hun muziek en kledingsstijl zijn veranderd, en er zijn een boel fans die dat jammer vinden. Vergelijk nummers als Ich brech aus eens met Dogs unleashed. Ik kan me heel goed voorstellen dat je, wanneer je Ich brech aus prachtig vindt, Dogs unleashed niet goed vindt. En zo alleen een voorbeeld.
    Persoonlijk houd ik nog altijd van Tokio Hotel, vooral hun oude stijl vind ik geweldig. Ik blijf over ze schrijven, whatever, omdat ik altijd hun oude stijl blijf adoreren.
    Ze zijn gewoon ab-nor-maal veranderd. Dat is waar de meeste oude fans afhaken...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ze zijn veranderd, we groeien op.. en ja.. daar kan je weinig aan doen. Ik was vroeger die-hard. Nu echt niet meer.

    -

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 16:47 ]


    I Love You

    Wacht maar, als er weer een concert aankomt, dan bloeit het weer helemaal op, denk ik. Er zijn nog heel veel fans, maar iedereen is nu 'rustig' omdat er al een tijdje niks nieuws meer is?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    kijk eens op Fanfic.nl daar hebben ze nog wel heeeel veeeeel tokio hotel. (:


    Life is a beautiful struggle

    Ik blijf fan! <3


    I changed.

    Ik erger me gewoon aan die bieber verhalen. Want het zijn eigenlijk gewoon de zelfde verhalen als die over th gaan maar dan met andere namen. DUs ik vind het gewoon kut. Want er zijn nu gewoon vet weinig th verhalen die gemaakt worden :(


    Love sheds light one the darkest of times

    Ik blijf fan en blijf verhalen over hun schrijven. (:


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Taime schreef:
    Ik erger me gewoon aan die bieber verhalen. Want het zijn eigenlijk gewoon de zelfde verhalen als die over th gaan maar dan met andere namen. DUs ik vind het gewoon kut. Want er zijn nu gewoon vet weinig th verhalen die gemaakt worden :(

    Dat is zo, maar dat is met elk verhaal. Of het nu over Bieber, TH, Twilight of een acteur gaat. Het zijn allemaal liefdesverhalen en daarom lees ik eigenlijk heel veel verhalen die ik gewoon mooi vind. Als ik wil dat het over Tom Kaulitz gaat, dan stel ik me dat wel voor.

    Ik ben nog steeds fan van Tokio Hotel en zowel hun oude als nieuwe liedjes vind ik geweldig :') Het is jammer dat ze zolang niets van zich laten horen in Europa en daarom zal het hier ook wel rustig zijn :') En als er gewoon minder fans zijn: dat komt vooral omdat ze een tijdje 'in' waren en vooral op Q waren ze gewoon erg populair. Dat is minder geworden en de smaken die op Q komen die hou je niet in de hand.


    To live would be an awfully big adventure

    Q was niet speciaal voor TH hoor :'DDD
    Maar ik vond hun nieuwe cd gewoon niet zo leuk en de oude nummers ook steeds minder en ben nu dus geen fan meer :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Q diende nooit als fansite vooor TH. Net als het geen fansite is voor Bieber,Twilight en weet ik wat nog.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Q is sowieso nooit voor TH geweest...
    Verder is het gewoon zo dat zij ouder worden, en veranderen. En dat wij(de fans) ook ouder worden en veranderen.
    En als je goed zoekt zul je heus nog goede verhalen vinden hoor. (:


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.