jah,
dat mens doet zo haar best om populair te zijn bij jongeren,
(wtf,rare zin)
en dan vind je op youtube zo iets:
http://www.youtube.com/watch?v=75FHaGG4a08&feature=related
ik vond het eerlijk gezegd wel lachwekkend....
-
4 maart 2011 - 20:024 maart 2011 - 20:24
Square schreef:
Ik vind dat geen belediging, het is juist een goed teken als je gecoverd wordt. Bovendien vind ik het heel erg mooi. (:4 maart 2011 - 20:26ik vindt het zeker geen belediging en jij heb gewoon wat tegen klassie muziek
Some angels have no wings.
4 maart 2011 - 20:27Ik vind het erg mooi.
Jesus, step outside the box for a change...[ bericht aangepast op 4 maart 2011 - 20:27 ]
Frankly my dear, I don't give a damn.
4 maart 2011 - 20:294 maart 2011 - 20:40Lockwood schreef:
Ik vind jou reactie eerder lachwekkend, maar vooral overdreven.Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.
5 maart 2011 - 18:44ik vind het echt mooi hoor hoe ze dat doen gewoon zonder stem hoor je ook de tekst erin en het is helemaal anders dan gaga het brengt
ik snap niet wat je er beledigend aan vind het is eerder een compliment"In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"
5 maart 2011 - 18:47Courtesan schreef:
Ik vind het geweldig mooi. Hoezo is dit nou weer een belediging? Er is geen groter compliment voor een artiest dan gecovered worden, en dan helemaal een waarschijnlijk helemaal herschreven stuk voor klassieke muziek, waar HAAR muziek van af stamt. Ik vind het een beetje belachelijk dat je dit als een belediging ziet.
Amen.Life is a beautiful struggle
5 maart 2011 - 19:00Armistice schreef:
Ik vind het echt práchtig gedaan, ik snap niet wat jij er beledigend aanvind, ik zou het eerder als een groot compliment zien!Remember the nights we drove around crazy, in love.
5 maart 2011 - 19:05Courtesan schreef:
Ik vind het geweldig mooi. Hoezo is dit nou weer een belediging? Er is geen groter compliment voor een artiest dan gecovered worden, en dan helemaal een waarschijnlijk helemaal herschreven stuk voor klassieke muziek, waar HAAR muziek van af stamt. Ik vind het een beetje belachelijk dat je dit als een belediging ziet.Shoganai i ne~
5 maart 2011 - 19:09Armistice schreef:
Ik vind het echt práchtig gedaan, ik snap niet wat jij er beledigend aanvind, ik zou het eerder als een groot compliment zien!
ind, helemaal mee eensOnly those who listen can hear
5 maart 2011 - 19:10Circles schreef:
Ik snap jou niet, lol. Je noemt Gaga een 'mens' en dan noem je deze cover een belediging, haha :')love is hard to find, easy to lose, difficult to forget
5 maart 2011 - 19:115 maart 2011 - 19:12Lockwood schreef:
Ik vind jou reactie eerder lachwekkend, maar vooral overdreven.Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind
5 maart 2011 - 19:14Het is juist een compliment als je nummer gecoverd wordt. En dit is geen parody dus zo'n belediging vind ik t eigenlijk niet.
Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.
5 maart 2011 - 19:15