• Yeahhhhhhhhhhhhhh vakantie. Wat ben ik blij. Whoe. Hoe. Yeah! Cool. Chillll. Waw. Niets leren. Helemaal chillaxed door het leven. Vakantie.
    - & Merken jullie het sarcasme?
    We hebben tegen maandag echt zó veel te doen! Niet normaal! Een HO van Biologie van 3 lange hoofdstukken, -en geloof me- ze zijn LANG. Een grote test van Wiskunde, wat opzich wel meevalt. Een collage maken voor Nederlands. 3 pagina's oefeningen voor Wiskunde. Een oefening voor Nederlands. Een hele filmbespreking maken voor Geschiedenis, SCHRIFTELIJK, over The Gladiator. Een test voor Fysica. & Dan nog een tekening voor PO.
    Oke, misschien lijkt dit mee te vallen, maar dat is niet niet.
    Seriously, ik denk dat élke leerkracht hetzelfde denkt: 'Die leerlingen hebben een hele week de tijd, dus we zullen ze maar eens lekker veel huiswerk geven. Ze hebben toch alle tijd!'
    Well, I'm sory, maar ik heb wel nog een leven.

Wens me succes, en enjoy your vacation. x]

I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

Bij ons op school mogen ze -dacht ik- geen toetsen geven op de dag na de vakantie :)

Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

Square schreef:
    Dat zeer vreemde idee hebben mijn leraren nou ook altijd. Alsof ze de lesuren die je mist door de vakantie willen vervangen door huiswerk ofzo. ><
    Succes. (:

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

Ik heb geen huiswerk, yeaah.

It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

Inderdaad en leraren mogen ook wel buiten de vakantie om proefwerken nakijken. Waarom moeten wij dan tijdens de vakantie wel huiswerk en PO's maken? ><

Naja, heel veel succes ermee!

If I die young, send me away with the words of a lovesong.

MONSTERBEAR schreef:
    (...)
    Hm, hierzo wel. ( België )

Hierzo ook [nederland] :Y)

ONLY SEVEN LEFT <3

Ik leef met je mee, want ik heb na de vakantie gelijk een proefwerkweerk.

I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.