• Nou, ik weet 3 leuke onderwerpen van een Story. Maar ik weet niet welke ik moet kiezen!
    :

    Een Ginny Wemel Story.
    Een Straatkind Story.
    Een Slytherin Story.


    Welke lijken jullie het leukst? Ik kan echt niet kiezen!

    Straatkind haal ik weg.

    Ginny Wemel verhaal: Ginny (Ik) komt voor het laatst op Zweinstein. Het is mijn verzonnen verhaal, dus jullie mogen niet zeuren xD


    Slytherin verhaal: Een meisje genaamd ... (Ik weet nog geen naam) gaat naar Zweinstein. Ze is een aardig, verlegen en GEEN pesterig meisje. Ze denkt dat ze bij Griffoendor of Ravenklauw word ingedeeld, maar ze word bij Zwadderich ingedeeld. Hoe gaat het aflopen?

    Volgens mij word het liever een Slytherin story, dus hier hoeven jullie niet meer op te reageren :)(H) Maar hartelijk bedankt voor jullie stemmen (H)

    [ bericht aangepast op 6 maart 2011 - 22:07 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    -> verplaatst naar story problemen + titel even verduidelijkt


    I am an idiot, I move.

    Een Ginny Wemel Story.


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Je kunt ze combineren? Ginny Wemel ontmoet een straatkind uit Slytherin. :'D
    Nou ja, eigenlijk maakt het mij niet zoveel uit. Het gaat er meer om dat je een goede verhaallijn hebt en dat je het onderwerp kiest waar je zelf het liefst over wilt schrijven of het meeste mee kunt, toch? (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Slytherin is nice, maar er zijn al verhalen over zoiets dergelijks.
    En die Ginny storie lijkt mij ook wel wat, dus doe die;)

    ps: als je je storie gaat maken, wil je dan een link in mijn blog zetten?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Finite schreef:
    Een Ginny Wemel Story.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.