• Ik probeer 't toch maar..

    Ik heb niet veel informatie betreffende 't boek, maar ik ben dus op zoek naar een boek! Het is een Engels boek, ik kwam het tegen in de Van Der Velde (Groningen), op de voorkant stond een ietwat enge/vreemde man en een meisje. Volgens mij is 't een avontuur/spanning/detective/fantasy-achtig boek :'D Ik hoop zó erg dat iemand weet welk boek ik bedoel ._.

    Ik wil 't namelijk vragen voor mijn verjaardag (: Dus heeft iemand een idee? Let me know. En dit is echt alle informatie die ik heb (x De titel is mij volledig ontgaan.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Uhm, nee geen idee, sorry.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik heb geeeen idee, sorry (krul)

    heb je ook een idee waar het boek over gaat? :x

    Belieburx schreef:
    Uhm, nee geen idee, sorry.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Hel schreef:
    heb je ook een idee waar het boek over gaat? :x

    Nou, uuuuh. Nee :') Dat meisje maakt bepaalde dingen mee (goh, heel concreet). Ik weet écht niet meer :x Ik ben 't gewoon vergeten.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Klik
    Hier moet die bij staan, lees de titels even door, misschien herken je het wel...

    Die hele lijst heb ik al doorgespit, stond 'ie niet tussen :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Àlle 801 boeken? (cat)

    ILoveNynk schreef:
    Àlle 801 boeken? (cat)

    Ja XD Echt.

    Maar misschien ben ik 'm gewoon voorbij gegaan, want ik weet de titel namelijk niet meer. En van sommige boeken is er geen afbeelding beschikbaar.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Zal me niks verbazen (nerd)

    Heb je het boek ooit geleend in de bib? Dan kun je vragen naar je uitleengeschiedenis, fso. (:

    BKCP schreef:
    Heb je het boek ooit geleend in de bib? Dan kun je vragen naar je uitleengeschiedenis, fso. (:

    Nop (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Volgens mij stond er iets van 'bone(s)' 'fzo in de titel :'D Maar ik weet 't niet zeker. En dan de naam van 't meisje.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Gosh, meisje.. Weet je hoe vaag die beschrijving is? Kom je ooit nog een keer in die winkel? Want dan kan je hem komen..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    HeroHUNTER schreef:
    Gosh, meisje.. Weet je hoe vaag die beschrijving is? Kom je ooit nog een keer in die winkel? Want dan kan je hem komen..

    Ik weet 't echt niet meer :x Ik geloof dat ze op zoektocht ging.. en eh, ik woon zelf niet in Groningen, dus ik kan er moeilijk even naartoe om dat boek te halen XD


    "I shut my eyes in order to see.'