• voor je poen.
    Een hele week vakantie, and got nothing to do.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Net een week gehad, vorige week.


    Life is hard and then we die

    Ik heb hetzelfde probleem, iedereen hier viert carnaval en ik heb er een vreselijke hekel aan, (nerd)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik heb zo goed als dit hele half jaar vakantie. Maar ik werk veel (krul)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    PUKKELxDING schreef:
    Net een week gehad, vorige week.


    Vandaag begint de krokusvakantie hier in Vlaanderen. Althans, in onze school. (krul)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik heb net een week vakantie gehad, en ik ben naar buiten geweest met vrienden en party's gehad, haha.
    Het is nu vrijdag, en ik verveel me kapot. Weet iemand wat ik kan gaan doen dit weekend? (krul)

    [ bericht aangepast op 4 maart 2011 - 15:51 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Ik heb juist te weinig tijd.
    Ik moet nog gaan tekenen, gitaar spelen, keyboard spelen, verder aan mijn story werken, leren, verslagen maken, yoga enzovoort.
    En dat allemaal voor zondag.
    Ik heb echt te veel hobby´s(cat)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Language schreef:
    Ik heb juist te weinig tijd.
    Ik moet nog gaan tekenen, gitaar spelen, keyboard spelen, verder aan mijn story werken, leren, verslagen maken, yoga enzovoort.
    En dat allemaal voor zondag.
    Ik heb echt te veel hobby´s(cat)


    En ik heb er te weinig. (krul)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Believers schreef:
    voor je poen.
    Een hele week vakantie, and got nothing to do.


    zelfde probleem xD ik ga heel misschien maandag nog naar splash(disco van 12 tot 25) maar verder ook niet heel veel te doen xD

    Geen idee.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.