• Dat je in bed ligt en gewoon weet dat je niet in slaap gaat geraken...?

    Ik heb het nu en dus eindig ik waarschijnlijk straks om 2 uur aan de keukentafel met een bak yoghurt met cornflakes en iets van huiswerk omdat ik me verveel -.-'


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik ga dat vanavond waarschijnlijk ook hebben. Zit nu met heel veel in mijn hoofd, en dat is niet fijn.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Dat heb ik best wel vaak, ook al ben ik dan tering moe.

    3AM schreef:
    Ik ga dat vanavond waarschijnlijk ook hebben. Zit nu met heel veel in mijn hoofd, en dat is niet fijn.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Dat heb ik ook wel eens.
    Vandaag niet (gelukkig)...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Dat had ik vroeger altijd, na een lange zomervakantie was ik dat niet-in-slaap-kunnen-komen volledig kwijt. Het was net alsof ik een half jaar aan het inhalen was.


    Ik kan m'n naam schrijven in je foundation, bitch

    dat heb ik bijna elke avond.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Ik heb daar echt last van. Kom echt niet in slaap nu.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Elke nacht, al jarenlang.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Jap, dat heb ik nu. Komt omdat ik nog veel te actief sta van te gaan sporten daarnet.
    (Rope skipping, voor degene die wilde weten wat voor sport! (krul) )


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    En daarom slik ik dus pillen.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ja, dat heb ik ook vaak.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    en daarom lees ik een boek van te voren om mn hoofd leeg te maken (:

    En daarom blijf ik gewoon wakker tot ik vanzelf in slaap val en als dat niet lukt, tja jammer dan. Als ik ga proberen te slapen lukt t net zo goed niet.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    ijskoffie schreef:
    dat heb ik bijna elke avond.

    Ik wil juist ontzettend graag slapen. Doe nu al 9 dagen, sinds 20 Maart, geen oog meer dicht. Doe ik dat wel, begint dezelfde nachtmerrie steeds opnieuw. Het is een kwestie van tijd voor dit overgaat, maar ik wil nu toch wel dolgraag slapen.


    everything, in time