• Heb jij een betere band met je moeder of je vader?

    Xies.

    StandardYou schreef:
    Met m'n vader, aangezien ik bijna altijd ruzie heb met m'n moeder. :Y)
    Maaruh.. valt het jullie ook op dat de meeste meisjes een betere band hebben met hun vader??


    Mwa, ik denk dat sommige ook een hele goede band hebben met hun moeder.
    Ik niet x'], want ze is nogal serieus, ze shopt nooit ofzo, en maakt van die oude grappen, draagt geruite broeken, en heeft grijs haar, shame... :$

    Allebij niet :'D

    Papaaaaaa. (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Moeder.
    Nogal makkelijk kiezen als m'n ouders gescheiden zijn en ik mijn vader vervolgens vier jaar niet heb gezien en de jaren daarna eens per jaar als ik mazzel heb.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn moeder, met haar praat ik over al mijn problemen en zij regelt dingen voor me en zo, en bij haar kan ik altijd terecht. Mijn vader weet niet eens hoe mijn beste vriendin heet en als ik haar naam zeg vraagt hij wie dat nou in hemelsnaam is. -_-


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Me moeder.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2011 - 18:13 ]


    <3

    Mams.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Hmmm.. Ik denk met beide wel! Ik kan sowieso wel heel goed met mijn ouders overweg, dus ja. Ik weet niet met welke ik beter overweg kan. (:

    Tragically schreef:
    Toch wel het meeste met mijn vader (:
    Altijd al zo geweest.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    vader(A)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.