• Dit topic bevat inhoud van het einde van de Harry Potter reeks, dus voor degene die het boek nog niet heeft gelezen en niet weet hoe het eindigt, lees dit dan niet.

    Lieve mensen,
    ik heb een theorie bedacht over Sneep, hij hád nog kunnen leven als hij slim was geweest.
    Als Sneep de onbreekbare eed niet had afgelegd, en niet voor Draco op was gekomen, had hij nog geleefd.
    Sneep heeft in deze eed aan Narcissa Malfidus beloofd haar zoon Draco te beschermen. Toen Draco op het punt stond Perkamentus te doden greep Sneep in (dit was vooraf al gepland met Perkamentus, die wílde nota bene dat Sneep hem vermoordde). Perkamentus was in het bezit van de Zegevlier, en dus dacht Voldemort dat Sneep nu de ware meester was (dit was Harry geworden omdat hij Draco ontwapend had). Voldemort vermoordt Sneep zodat hij de meester van de stok wordt (dat dacht hij, maar Harry leefde nog) dus als Sneep níét de onbreekbare eed had afgelegd, níét moedig was geweest en níét Perkamentus had vermoord, had hij nog geleefd.

    Wat denken jullie ervan?

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 maart 2011 - 13:50 ]


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    Dat zijn een heel paar 'als-en'
    tuurlijk, zelfs perkamentus zou nog kunnen leven als bepaalde keuzes niet gemaakt werden, maar we weten nooit vooraf hoeveel impact een beslissing heeft op onze toekomst .. dusja


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Hmm, ik denk niet dat die Onbreekbare Eed er veel mee te maken heeft. Sneep zou het sowieso al doen, met deze Eed zette hij er alleen (figuurlijk gezien) nóg een streep onder. Als hij Perkamentus niet vermoord had, zou hij nog leven :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Niet alle verhaaltje hebben een 'happy end'
    Ik vind dat J.K. Rowling het goed heeft gedaan, haar einde vind ik het beste.


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    Niet alle verhaaltje hebben een 'happy end'
    Ik vind dat J.K. Rowling het goed heeft gedaan, haar einde vind ik het beste.


    Ik snap je volkomen, maar hee;
    don't we all love Snape? (sorry haters, IK ben een fan :p )


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    Sneep is mijn favoriet.
    Maar ik denk dat ook zonder de zegevlier Sneep vermoord zou zijn, voldemord had hem uiteindelijk toch niet meer nodig gehad.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    En als Voldemort nou een leuk meisje had ontmoet, dan was hij nooit evil geworden en dan had hij nooit al die mensen vermoord en dan had Harry Potter niet bestaan. (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Soundeffect schreef:
    En als Voldemort nou een leuk meisje had ontmoet, dan was hij nooit evil geworden en dan had hij nooit al die mensen vermoord en dan had Harry Potter niet bestaan. (cat)


    omg wat zal er dan allemaal gebeurd zijn... maybe was Sneep of Lucius wel de bad guy! *ziet het voor zich*


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Dat is een gegeven. Maar het is net die moed dat zijn personage relevant maakt. Als hij die breek niet had afgelegd had zijn personage zero nut.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Nooo please don't, want dan zou Draco zijn vermoord door Voldemort omdat hij zijn wand al liet zakken. (: Ik vind het een goed einde, (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Major schreef:
    Dat is een gegeven. Maar het is net die moed dat zijn personage relevant maakt. Als hij die breek niet had afgelegd had zijn personage zero nut.

    Hm, ik betwijfel dat. Wie moet er anders Harry iedere keer weer redden? (dat jong kan niet eens naar de wc of hij roept al vanalles op zich af)


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    Dan had Voldemort hem wel vermoord als hij Severus niet meer nodig zou zijn.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Spoiler alert. Leuk ik heb die boeken allemaal niet gelezen maar nu weet ik al wat er gaat gebeuren. Fijn, zat ik op te wachten (krul)


    -

    Alsof dat nog iets uitmaakt.


    Olive

    Is die dude dood?
    Ik heb alle films gezien en blijkbaar ook wat gemsit dan ofzo? xD


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dit is niet leuk voor de gene die het boek nog niet hebben gelezen en die dus niet weten hoe het afloopt >.> heel slim hoor. =.=


    Dit hele theorie gebeuren maakt niks uit en ik leg ook niet uit waarom omdat ik het niet wil verpesten voor de gene die die boeken nog niet hebben gelezen zoals jij nu doet.

    Amen(A)


    =