Hoe zou jij je voelen als er elke maand bloed uit je geslachtsdeel kwam lopen?
Als het normaal was, zoals bij jullie, niet erg hoor. Alleen die pijn lijkt me irri. Alleen om dat te gaan compenseren met nog ergere pijn voor de jongens, neeehh doe maar niet.
Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.
Caravaggio schreef:
(...)
Hoe weet jij hoe het voelt om ongesteld te zijn .
Dat merk je, als je ongesteld bent, hoor ik vrouwen niet gillen krijsend de klas uit rennen hoor Het was een soort van buikpijn heb ik van verschillende meiden begrepen.
[ bericht aangepast op 2 maart 2011 - 16:32 ]
Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.
Dat merk je, als je ongesteld bent, hoor ik vrouwen niet gillen krijsend de klas uit rennen hoor Het was een soort van buikpijn heb ik van verschillende meiden begrepen.
Omdat wij vrouwen ons leed stilzwijgend verdragen. :] En het is eigenlijk wel meer dan een soort van buikpijn.
Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.
Nou sorry hoor. Maar soms kan ik echt gaan huilen van de pijn. Maar dat doe ik niet omdat ik geen aandacht nodig heb van mijn klasgenoten.
Mississippi schreef:
(...)Nou sorry hoor. Maar soms kan ik echt gaan huilen van de pijn. Maar dat doe ik niet omdat ik geen aandacht nodig heb van mijn klasgenoten.
Rickjuh schreef:
Het is ook niet oneerlijk, want jongens hebben euhh... -Gaat wel weg uit dit topic met zn benen tegen elkaar, achterom kijkend naar achtervolgers-