• Ik vind dat we jongens gewoon één keer per dag in hun kruis moeten schoppen ter compensatie van de vrouwelijke pijn. Ja ik ben ongesteld. Au.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Agree :Y)


    I am an idiot, I move.

    Caravaggio schreef:
    Agree :Y)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Neh.


    SLOAN.

    Caravaggio schreef:
    Agree :Y)


    We accept the love we think we deserve.

    Couldn't agree more :Y)

    Wel zo rechtvaardig hè?

    [ bericht aangepast op 2 maart 2011 - 16:24 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik ben voor! :Y)


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Haha. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Zacksass schreef:
    Neh.


    Thanks, dat lucht op._O_


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik ben voor :'D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Wist je dat als je een vrouw daar schopt, zij veel meer pijn voelt dan dat je een man daar schopt? Een vrouw heeft daar veel meer zenuwen zitten dan de man..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Thanks, dat lucht op._O_


    Face it Rick, je gaat eraan(duivel)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Carbonero schreef:
    Wist je dat als je een vrouw daar schopt, zij veel meer pijn voelt dan dat je een man daar schopt? Een vrouw heeft daar veel meer zenuwen zitten dan de man..


    Zegt een vrouw die daar niks vanaf weet, en het op internet gelezen heeft, door een vrouw geschreven.

    Geloof mij maar, het is helse pijn. Erger dan 20x ongesteld zijn in 1 dag.(krul)

    [ bericht aangepast op 2 maart 2011 - 16:29 ]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Carbonero schreef:
    Wist je dat als je een vrouw daar schopt, zij veel meer pijn voelt dan dat je een man daar schopt? Een vrouw heeft daar veel meer zenuwen zitten dan de man..

    Maar bij mannen is het veel meer ... uitwendig, zal ik zeggen, en dus kan je hen makkelijker daar schoppen. Alleszins, ik heb nog nooit gehoord van een vrouw die daar geschopt is.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Zegt een vrouw die daar niks vanaf weet, en het op internet gelezen heeft, door een vrouw geschreven.

    Geloof mij maar, het is helse pijn. Erger dan 20x ongesteld zijn in 1 dag.(krul)

    Haha, dat heb ik wel al gemerkt ja ;D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Zegt een vrouw die daar niks vanaf weet, en het op internet gelezen heeft, door een vrouw geschreven.

    Geloof mij maar, het is helse pijn. Erger dan 20x ongesteld zijn in 1 dag.(krul)


    Hoe zou jij je voelen als er elke maand bloed uit je geslachtsdeel kwam lopen?


    #WWED - What Would Emma Do?