nou kijk, ik was vandaag ziek, maar mama is vandaag ook jarig, nouja ik dus hele dag misselijk, verkouden, overgeven enzo.
maar we gingen dus uit eten, eerst wou ik niet mee, maar ik zag die blik in mijn moeders ogen, dat ze zich erop had verheugd, dus ik ging toch maar mee, mijn tante, neef, opa, oma en broer gingen mee, dus wij zaten daar - te wokken - maar ik had dus echt niet veel honger, aangezien ik ziek ben enzo, dus ik had maar een klein beetje gegeten, maar ik moest dus naar de wc zegmaar, gewoon omdat ik ongelofelijke hoofdpijn had, en ik dacht dat het misschien af ging zakken als ik even alleen was ergens, dat had geholpen, dus ik loop weer terug, haal nog een beetje eten, en toen ik weer bij de tafel was zegt mijn tante ineens ; "waar was je net ?" dus ik dood serieus antwoorden ; "op de wc, ik had hoofdpijn." zegt ze ineens ; "wat eet je weinig ja ? en de laatste tijd ben je ook zo dun, en je bent ook al ziek, en moe de laatste tijd, probeer je anorexia te krijgen ?" en dat zei ze dus recht in mijn gezicht, en mijn tante is echt een schat, en ik kan goed met haar opschieten enzo, maar toch schrok ik hier van, ik probeer dus totaal niet anorexia te krijgen, maar ik ben de laatste tijd wel moe, dat komt omdat ik gewoon te laat naar bed ga, en de laatste tijd nachtmerrie's heb. en ik wil dus totaal niet dunner worden, ik ben ontzettend blij met mijn figuur, ja tuurlijk heb ik ook een buikje, maar ik bedoel, iedereen is anders ? en ik snap ook niet waarom mijn tante het dacht, en mijn moeder dacht het niet veel later ook.. en ik voel me er nouja best kut over, over het feit dat ze denken dat ik ontevreden ben, en dat ik bewust dun probeer te worden. ;x
sorry voor mijn gezeik.
maar iemand dit ook meegemaakt ? dat een familielid/ouders/wat dan ook, dachten dat je boulimia/anorexia/pro-ana wou krijgen ? ;$
ik wil hier niemand mee kwetsen, die anorexia heeft gehad, het heeft of wat dan ook. ;x
Life is a beautiful struggle