• Ik zei dus al in een ander topic, dat ik 'alles waar ik aan dacht' vertelde aan iemand, en die persoon begon over dat god mijn leven kon verandere & dat ik me moest laten dopen.
    Ik heb een andere goede vriendin.. En ik wilde het ook aan haar kwijt eigenlijk. En ipv dat ze het over god enzo had, was ze zoo lief, en supportive. En ze verzon echt allemaal lieve dingen, en ze wilde muffins bakken en omg, ik ben echt bijna ontroerd erdoor.
    I love friends like that. <3
    Ik zie haar echt heel weinig in real life - en nee ze zit niet op Q - maar ze is echt altijd zo vrolijk en lief tegen me.
    Ja sorry, dit moest ik even kwijt.
    Hurray voor lieve mensen in deze wereld.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2011 - 23:20 ]

    Indeed, vrienden zijn superbelangrijk <3 behalve "beste vriendinnen" die je laten vallen als een baksteen =]


    ars moriendi

    en dat is dus de rede waarom ik van zana aka ailovelaura hou, ze is er altijd voor me, en ze maakt me altijd blij als ik het moeilijk heb. <3
    net zoals melissa aka chumchumm. <3


    Life is a beautiful struggle

    Stekelenburg schreef:
    Indeed, vrienden zijn superbelangrijk <3 behalve "beste vriendinnen" die je laten vallen als een baksteen =]


    Ewgh, zulke mensen ken ik ook, maar je leert na tijd met ze om te gaan wel wie je echt kunt vertrouwen en wie niet.

    Ik heb ook 3 vriendinnen en die betekenen alles voor me. Betere bestaan er niet voor mij <3


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    ik heb 1 vriendin die woont bij me in de straat waar ik echt altijd super mee kan praten, en dan nog 5 vriendinnen op school, waar ik ook best wel mee kkan praten.. een van hun heeft op haar profiel een gedichtje voor mij gemaakt(H) en daar ben ik zo blij mee.. ik geeft echt heel veel om haar.. betere kunnen er inderdaad niet bestaan(H)(H)(H)


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    mijn beste woont ver weg, maar als er iets is, ze is er altijd voor me <3
    ik moet een sms'je sturen en ze komt op msn of belt je om te vragen wat er is en zo. ze is echt geweldig!

    houvanjezusje!


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    Stekelenburg schreef:
    Indeed, vrienden zijn superbelangrijk <3 behalve "beste vriendinnen" die je laten vallen als een baksteen =]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Stekelenburg schreef:
    Indeed, vrienden zijn superbelangrijk <3 behalve "beste vriendinnen" die je laten vallen als een baksteen =]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Stekelenburg schreef:
    Indeed, vrienden zijn superbelangrijk <3 behalve "beste vriendinnen" die je laten vallen als een baksteen =]

    Een reden waarom ik geen beste vriendinnen heb,maar gewoon goede vrienden.

    _O_

    Gelukkig<33


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Dat is veel beter, in plaats van een gestoorde praat over één of andere god :'D


    Olive

    Hurray, hurray, hurray!

    :Y):Y):Y)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ah dat is zo lief! Als ik niet deze vriendinnen had gehad, was het helemaal verkeerd met me gegaan. Serieus; hoe vaak zij me wel niet uit de put hebben getrokken.


    It's time to be happy again.

    Dat is echt leuk. :]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.