• Ik ga mee doen om kaartjes te winnen, en dit is mijn reden waarom;
    Omdat m'n vriendin kanker heeft gekregen. En ze wou hem altijd al hem is ontmoeten. En natuurlijk wil ik dat ook graag ;$ Maar mdat ze dat heeft, ik vind het zo erg voor der! En dit geeft haar vast meer power. I wanna pray for her. Zij verdient dit oprecht.
    Maar hoe zeg ik dit nou goed, want je moet er ook en slagzin van maken?
    xx


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Kastanje schreef:
    (...)

    uhu
    Oke ik denk dat ik die dan doe (:


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    YoYoBANAAN schreef:
    (...)haha klopt ja die zin x'd . wat vind je van dze zin dan ? ik mijn vriendin met kanker de dag van haar leven wil geven?

    Als ik eerlijk moet zijn? Vind ik het niet overtuigend overkomen, niet rot bedoeld. Je zou er in kunnen zetten dat je vriendin heel veel voor je betekend, blablabla en dat ze te horen heeft gekregen dat ze kanker had en dat je gewoon wil dat ze een supergeweldige dag krijgt zeg maar, waarschijnlijk spreekt dat die mensen veel meer aan dan 1 zin, als ik zo een brief zou schrijven dan.

    Abruzzi schreef:
    (...)
    Als ik eerlijk moet zijn? Vind ik het niet overtuigend overkomen, niet rot bedoeld. Je zou er in kunnen zetten dat je vriendin heel veel voor je betekend, blablabla en dat ze te horen heeft gekregen dat ze kanker had en dat je gewoon wil dat ze een supergeweldige dag krijgt zeg maar, waarschijnlijk spreekt dat die mensen veel meer aan dan 1 zin, als ik zo een brief zou schrijven dan.
    Maar er staat maak de slagzin af? dus hoe zou ik dat dan moeten doen ? het moet btw via internet..


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Je kunt toch gewoon in het kort de slagzin afmaken en daaronder kort een toelichting geven of zo? (:

    Ecstasy schreef:
    Je kunt toch gewoon in het kort de slagzin afmaken en daaronder kort een toelichting geven of zo? (:


    Hee, dat is wel een goed idee :Y)


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Ecstasy schreef:
    Je kunt toch gewoon in het kort de slagzin afmaken en daaronder kort een toelichting geven of zo? (:
    Oke dat doe ik (: wacht ik ga even een stukje schrijven willen jullie je mening geven? (: en me misschien een beetje helpen?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    uitleg; M'n vriendin zat in groep zeven toen ze te horen kreeg dat ze kanker kreeg. Ik groep acht verdween het. Nu ze in de eerste zit, heeft ze ongeveer iets meer dan een week te horen gekregen dat ze weer leverkanker heeft. Ze heeft al heel veel chemo's gehad. Ik vind het zo erg voor haar! En ik hoop dat ik de kaartjes win, en er samen met haar naar toe kan gaan. Ik wil haar gewoon een geweldige dag geven. I pray for it <33.
    Isw dit goed?

    [ bericht aangepast op 1 maart 2011 - 20:36 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Zal ik dat insturen of niet?;$


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    YoYoBANAAN schreef:
    Maar zou er dan ook een stukje tekst bij mogen of niet?

    Ja hoor, dat denk ik wel..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    YoYoBANAAN schreef:
    uitleg; M'n vriendin zat in groep zeven toen ze te horen kreeg dat ze kanker kreeg. Ik groep acht verdween het. Nu ze in de eerste zit, heeft ze ongeveer iets meer dan een week te horen gekregen dat ze weer leverkanker heeft. Ze heeft al heel veel chemo's gehad. Ik vind het zo erg voor haar! En ik hoop dat ik de kaartjes win, en er samen met haar naar toe kan gaan. Ik wil haar gewoon een geweldige dag geven. I pray for it <33.
    Isw dit goed?

    Gewoon doen! Echt waar (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Gewoon doen! Echt waar (:


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Gewoon doen! Echt waar (:
    Oke, dan stuur ik het zo in. Moet nog ff toestemming vragen aan m'n mams maar ben er zeker van dat het mag ;D


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik heb de tekst nog iets veranderd;
    M'n vriendin zat in groep zeven toen ze te horen kreeg dat ze kanker had. Ik groep acht verdween het. Ze was toen zo blij! Nu ze in de eerste zit, heeft ze ongeveer een week geleden te horen gekregen dat ze weer leverkanker heeft. Ze heeft al heel veel chemo's gehad. Ik vind het zo erg voor haar! En ik hoop dat ik de kaartjes win, en er samen met haar naar toe kan gaan. Ik wil haar gewoon een geweldige dag geven. I will pray for it <33.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Stuur je het in het Engels in? Dan zou ik we niet groep 7 en zo zeggen, omdat buiten in nl niemand dat begrijpt. Maar verder, heel goed. Succes. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    RESURGAM schreef:
    Stuur je het in het Engels in? Dan zou ik we niet groep 7 en zo zeggen, omdat buiten in nl niemand dat begrijpt. Maar verder, heel goed. Succes. (:
    Nee haha, ik stuur het in het nederlands (: Dus dan kan dat wel (:


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co