• Hoi.

    Mijn vader is op 3 juli overleden aan een inwendige bloeding toen we op vakantie waren in Gran Canaria. Hij is 47 jaar geworden. Hij zou op 8 september (ja, Gustav is dan jarig) 48 worden.
    Maargoed. Ik wil jullie dus om een gunst vragen.

    Mijn vader is met me naar TH 4 maart geweest. Hij was helemaal gek van Spring nicht/Don't jump. Toen we naar Ahoy reden hadden we Dont jump ook KEIHARD aangezet. :'] Ieder[e] mens(en) uit een auto keken ons heel erg raar aan. :] Maar omdat hij Dont jump een wereldnummer vond, heb ik eerst nog overwegen om dont jump op zijn begrafenis/crematie te draaien. Dat heb ik niet gedaan vanwege omstandigheden. Vraag me dus niet hoe.

    Maar nu ik toch de fanadressen van TH heb, wil ik ze graag een brief sturen met wat er gebeurd is over me vader, dat hij dat lied zo mooi vond, enzo. Ik hoop natuurlijk dat ze het lezen, en voor de zekerheid vraag ik of ze wat terug willen sturen. Desnoods een handtekeningenkaart ofzo. :')

    Maar nu is mijn vraag aan jullie..

    Wat vinden jullie hiervan? Zal ik het doen of niet? Kunnen jullie me ALSJEBLIEFT helpen? Het is heel belangrijk voor me! want elke keer als ik Don'tjump/Spring nicht hoor, denk ik aan mijn vader! Please help mij hiermee!

    xoxo Esmaye.

    __________________________________________________

    Als ik het wèl doe, heeft iemand dat GOEDE, ik herhaal: echt GOEDE vertaalsites of dat soort shit? Stuur die dan bitte!
    Dit heb ik er later bijgezet.


    -

    ik zou het doen als ik jou was
    mss krijg je wel een film van hun

    Ik zou het zeker doen! Volgens mij als ze je brief lezen, gaan ze het heel ontroerend vinden, en aan de andere kant ook geweldig dat mensen als jou vader TH ook super vinden, nzo!
    En ik vind het echt erg van je vader.
    Je zal het veel horen, en mss is het al afgezaagd, maar als er iets is, of je wilt ergens over spreken met iemand, dan kan je altijd bij mij terrecht! ^^

    ik zou het doen als ik jou was
    mss krijg je wel een film van hun


    Hoe bedoel je?


    -

    ik zou het doen als ik jou was
    mss krijg je wel een film van hun


    Film? :8

    Ik zou het zeker doen! Volgens mij als ze je brief lezen, gaan ze het heel ontroerend vinden, en aan de andere kant ook geweldig dat mensen als jou vader TH ook super vinden, nzo!
    En ik vind het echt erg van je vader.
    Je zal het veel horen, en mss is het al afgezaagd, maar als er iets is, of je wilt ergens over spreken met iemand, dan kan je altijd bij mij terrecht! ^^



    Dankjewel schat! <3


    -

    (...)

    Film? :8


    Ik denk dat ik al weet wat GUSTICOASTER bedoelt. :')
    Ze bedoeld vast een boodschap van TH op film/dvd ofzo. :]


    -

    das een kei goed idee

    jammer van je pa :|


    everything you imagined, and more...

    Ik zou het wel doen, maar de kans is heel klein dat ze het ook echt lezen, maar misschien helpt het jezelf al als je het naar TH opstuurd
    Ik weet eigenlijk niet hoe ik je zou kunnen helpen:x


    If you want me to listen, whisper...

    (...)

    Hoe bedoel je?

    bv.dat ze dus iets opnemen waarin ze zeggen; gecondoleerd met het verlies, enal die shit.
    ik zie hun dat wel nog doen

    Ik zou het wel doen, maar de kans is heel klein dat ze het ook echt lezen, maar misschien helpt het jezelf al als je het naar TH opstuurd
    Ik weet eigenlijk niet hoe ik je zou kunnen helpen:x



    Dankjewel!


    -

    (...)
    bv.dat ze dus iets opnemen waarin ze zeggen; gecondoleerd met het verlies, enal die shit.
    ik zie hun dat wel nog doen


    Ik hoop het! x]


    -

    Ik zou het wel doen, als het je kan helpen, waarom niet? :')

    x


    Tanya is de beste.

    Ik zou het wel doen, als het je kan helpen, waarom niet? :')

    x


    Dankjewel!


    -

    Heey esje.. Meid..gewoon doen. Niet geschoten is altijd mis. En ik heb geen goede vertaal site. Maar als je hulp nodig hebt wil ik de brief wel voor je vertalen! Je hebt mijn mailaders! Pb'en kan ook

    x. kirsen


    Wie du mir, so ich dir.

    Heey esje.. Meid..gewoon doen. Niet geschoten is altijd mis. En ik heb geen goede vertaal site. Maar als je hulp nodig hebt wil ik de brief wel voor je vertalen! Je hebt mijn mailaders! Pb'en kan ook

    x. kirsen


    Dankjewel kirsten! Jij bent echt zoooow LIEF. <33


    -