• Hoi. :')

    Ik heb dus een inspiratie bom gevonden, en ik heb een nieuw idee. Nu nog weten wat jullie ervan vinden. :]

    Ik heb nog geen titel.

    In een doordeweekse buitenwijk van een provinciestad (Berlijn) wordt het lijkje gevonden van een baby. Bill, getrouwd en vader van een dochter, reageert ongewoonlijk, net zoals de andere wijkbewoners. Wanneer een onmiddellijke oplossing uitblijft, begint hij net als de buren zelf naar de verdachte te zoeken. Die zijn er overigens genoeg: een ingeweken Duister met een veel jongere vrouw, de depressieve (gescheiden van Bill) moeder van het slachtoffertje, een oude stokebrand die net nu halsoverkop een nieuwe pc koopt.

    Als Bill toevallig een spoor ontdekt, kantelt het leven van hem haast onmerkbaar, het verandert in een nachtmerrie die hem confronteert met zichzelf en zijn principes.


    Wat vinden jullie ervan? Laat het even weten!
    En weten jullie nog een geschikte titel?

    xoxo Esmaye,


    -

    Lekker veel reacties hoor. =|


    -

    jajajajajajajajajajaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Ö
    Die moet je zo heel heel heeelhard doen! (baby)
    Maar ik weet geen titel, ik ben daar slecht in. Ohnee, nu da ik de eerste reactie geef gaat iedereen die zien,, en die is zoo belacvhelijk Ö
    Zie je, ik kan nie een meer typen x(D

    jajajajajajajajajajaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Ö
    Die moet je zo heel heel heeelhard doen! (baby)
    Maar ik weet geen titel, ik ben daar slecht in. Ohnee, nu da ik de eerste reactie geef gaat iedereen die zien,, en die is zoo belacvhelijk Ö
    Zie je, ik kan nie een meer typen x(D



    Hahaha^^

    Ik ook niej. (:"


    -

    jajajajajajajajajajaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Ö
    Die moet je zo heel heel heeelhard doen! (baby)
    Maar ik weet geen titel, ik ben daar slecht in. Ohnee, nu da ik de eerste reactie geef gaat iedereen die zien,, en die is zoo belacvhelijk Ö
    Zie je, ik kan nie een meer typen x(D



    Hahaha^^

    Ik ook niej. (:"


    -

    die moet je maken
    äber ik ben titelinspiratieloos

    Die moet je echt maken.
    Maar waarom doe je niet gewoon een makkelijke titel zoals:
    The baby corps. Ofzo...
    Ik heb niet zo veel inspiratie, maar het is ook laat...

    jah die meot je ckr maken:D:D uhm denk denk... als ik goed begrepe ehb waar het ovr gaat kan als titel mss: bill's leve tot een hell... door een kind??(weet ik niet egt ik bener slecht in dit kwam ff in em op:P maar ik snap niet helemaal waar het ovr gata sou je me kunne uitleegge? dn kan ik mss een betere versinne dese slaat nergens op vind je niet:S)

    X.x michhelle


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Jaaa moet je zeker doen!! En heb je nog een rollen nodig? (H) En het lijkt me een super serie ik ga hem zker maken!!

    Ja! Supergoed idee!!!!
    Ik denk nog wel over een titel na, ben een beetje inspiloos...


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Without A Trace ?? xD


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Heftig :O

    Super verhaallijN! zeker doorgaan.


    Wie du mir, so ich dir.

    Okee^^


    -

    lijkt me koewl :D
    moet je cker maken,

    ik zou alleen geen titel weten fzeu,
    om je te helpen, andere hoop ik wel,
    want hij lijkt me super (:


    Beyond imagination, lie the answers to your dreams.