• rijden net ff 4 brandweer 2 politie auto's de hoek om:O

    nou ben ik stiekum wel nieuschierig zal ik gaan kijken?:X


    My heart is yours and so am I

    Lol, heel apart misschien maar mij interesseren dat soort dingen nooit. Ik zie brandweer en politie auto's voorbij rijden, en daar blijft het dan ook bij. Verder sta ik er niet bij stil, ga gewoon weer verder met waar ik mee bezig was. Haha.


    Numbers.

    Laatst stonden er 2 ambulances naast mijn huis. Er werd iemand met een bancard afgevoerd en zo. Misschien een beroerte. Ben dr gewoon langs gelopen, is voor die mensen ook niet echt leuk als je daar gaat staan kijken.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik was ook gaan kijken toen ik 3 brandweerdingetjes en 3 politiewagentjes voorbij hoorde komen.
    Het gemeentehuis stond in de fik..

    Ik zou gaan kijken^^


    Me so good.

    Ga kijken! (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik zou ook gaan kijken denk ik. Ik weet niet. Het enige wat ik zag, was een omgebogen lantaarnpaal, omdat er een auto tegen aangeknald was. En toen kwamen mijn vriendin en ik vanwege dat ongeluk op de site van de politie -.-


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    hahah ik fietste gister langs een plek met allemaal politie en ambulances en een scooter tegen de boom aan met een helm iets verderop :/


    As travars

    dat hadden wij laatst ook. o:
    ik was met mijn zusje in de speeltuin, zien we 4 ambulances voorbij rijden, mert sirene en al, 2 brandweer, en 5 politie !
    was er een steekpartij geweest, waarbij iemand is overleden. o: best wel erg.. :/


    Life is a beautiful struggle

    xBrownie schreef:
    Ik zou wel gaan kijken ik ben altijd heel nieuwsgierig xd